94  
مشخصات فنی آلفارومئو جولیتا | مقایسه

خودرو

نام خودرو آلفارومئو جولیتا
کشور سازنده
ایتالیا
سال (طراحی) 2011

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1368سی سی
حداکثر قدرت 170 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی - 6 دنده اتوماتیک
شتاب 0 تا 100 7.7 ثانیه
حداکثر سرعت 218 کیلومتر در ساعت
وزن 1310 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4351 طول - 1798 عرض - 1465 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2634 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 4.6 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 60 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
استاندارد امنیت EuroNCAP 5
میزان تولید CO2 134 گرم در هر کیلومتر

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری سامانه کنترل دینامیک VDC که شامل ESP، ASR، HBA، MSR، CBC، DST، HHC، ABS، EBD، E-Q2، PreFill و AFS می‌باشد - DSC - Hill Holder
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده‌ای - مجموعا 6 کیسه هوا
سیستم صوتی سیستم صوتی Hi-Fi مجهز به آمپلی فایر Bose و 8 بلندگو (سفارشی) - بلوتوث - قابلیت پخش CD و MP3 - قابلیت تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان
دیگر تجهیزات موتور توئین توربو با مجهز به سیستم مولتی ایر - آلفا DNA (امکان انتخاب و تنظیم خودرو با شرایط رانندگی به دلخواه راننده: اسپرت، نرم و زمستان) - گیربکس 6 سرعته خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان - سیستم Microhybrid Start and Stop - چراغ مه‌شکن جلو و عقب - چراغ عقب LED - شیشه بالابر one touch - صندلی‌های تاشو ردیف عقب - رینگ آلومینیومی - ریموت کنترل - صفحه نمایش اطلاعات خودرو - روکش چرمی صندلی به همراه گرمکن - آینه داخلی فتوکرومیک حساس به نور - آینه‌های بیرونی برقی گرمکن‌دار فتوکرومیک حساس به نور با قابلیت تاشو برقی - سقف کشویی شیشه‌ای پانوراما - سنسور نور چراغ‌ها - تنظیم خودکار چراغ‌ها با زاویه فرمان مجهز به زنون و LED و سیستم شستشو - سیستم Blue&Me - فرمان برقی تلسکوپی بشکن با روکش چرم با قابلیت تنظیم سیستم صوتی - سنسور پارک - تهویه مطبوع خودکار با قابلیت تنظیم دما به صورت مجزا برای سرنشینان جلو - 5 ستاره ایمنی - کروز کنترل - رینگ 18 اینچی به صورت سفارشی - صفحه نمایشگر چند منظوره به صورت سفارشی

قیمت و نمایندگی

قیمت بازار 167-163 میلیون تومان
آخرین بروزرسانی قیمت 1394/7/30
نمایندگی فروش آلفاموتور
عکس ها
نظرات
 
 
 

امیر

1394/6/30
با سلام و خسته نباشید...من قصد خرید ی ماشین خوب و راحت رو دارم با اصطلاک کم ...برام راحتی و امکانات خیلی مهمه...حالا میخواستم ببینم جولیتا یا بنز c200مدل 2012 یا لکسوس is250رو بخرم؟؟؟لطفا با دلیل منطقی جواب بدین ....ممنونم
  • ѕιn🅰

    1394/7/8
    امیر جان بین این سه خودرو منطقی ترین دلیل ، خودروی جولیتا به صورت صفر یا مشابه صفر می توانید خریداری کنید و هزینه های جانبی، تعمیرات و نگهداری نسبتا پایینتری در مقایسه با دو خودروی دیگر دارد. اما در مجموع به بودجه شما و معیار شما مرتبط است. خودروهای دیگری در این بازه قیمتی وجود دارند که شما می توانید انتخاب کنید. بهترین راه سوال از مالکین این خودرو ها و تجربه سواری شخصی است.
    2+

erfan

1394/7/2
سلامو ببخشید میخواستم بدونم قابلیت تنظیم (DNA (dynamic,normal,all weather در کدام قسمت ماشین قرار دارد؟
  • ѕιn🅰

    1394/7/8
    درود عرفان جان

    این سیستم که تحت نام آلفا D.N.A.، شناخته می شود ، با تغییر تنظیمات و کنترل موتور، ترمز ها، سیستم فرمان، گیربکس، سیستم تعلیق و پدال گاز، عملکرد خودرو را با توجه به سبک رانندگی و شرایط جاده به بهترین شکل تنظیم کرده و سازگار می نماید.

    این سیستم با شرایط کاربری بسیار ساده ای در اختیار راننده می باشد، تنها کافیست تا سلکتور تعبیه شده در نزدیکی اهرم دنده را در حالت مورد نظر قرار دهد.
    - در زمان انتخاب مود اسپرت (Dynamic)، سيستم های کنترل لغزش الکترونیکی با حساسیت نسبتاً پایین¬تری عمل کرده، موتور و ترمز ها سریع تر و واکنشی تر می باشند، در حالیکه عکس العمل‌های فرمان مستقیم تر، سریع تر و اسپرت تر است.
    - با قرار گرفتن سلکتور در مود نرمال (Natural)، تنظیمات خودرو، به نسبت غیرفعال بوده و مصرف سوخت خودرو نیز بهینه تر خواهد شد.
    - هنگامیکه سطح جاده لغزنده است، بهتر است تا مود همه‌ی شرایط آب و هوایی (All weather) انتخاب شود. این مود، به شکلی طراحی شده است که تمام دستگاه ها و سیستم های ایمنی الکترونیکی خودرو در این مود به نسبت شرایط نرمال، با حساسیست بالاتر و سریع تر عمل نمایند.

    http://www.overpic.net/viewer.php?file=xz7mkhf5myvan1a76gx.jpg

    1+

😀Faryad

1394/7/11
اقا سينا سلام ممنون از راهنماييتون سيستم استار و استاپ اين خودرو چطوري فعال ميشه ممنون
  • ѕιn🅰

    1394/7/13
    درود دوست من

    کلا این سیستم به صورت خودکار کار می کند و در خودروهای جعبه دنده دستی، سیستم استارت/ استاپ به محض ترمز‌گیری، توقف کامل، خلاص‌کردن جعبه دنده و در نهایت رها کردن کلاچ، پیشرانه را خاموش کرده و پس از جایگذاری دنده جدید، پیشرانه مجدد استارت می‌خورد و در خودروهای اتوماتیک، پس از توقف کامل، پیشرانه خاموش و پس از رها کردن ترمز دوباره استارت می‌خورد.

    2+

Faryad😃😃

1394/7/13
من اين ماشينم خريدم به نظر من اين ماشين با اين موتور و مصرف كم ٢٠٠ميرزه از هر لحاظ عاليه بايد سوارشي بفهمي من چي ميگم

omid_p400

1394/7/16
پیشنهاد میکنم اصلا این ماشین رو نخرید / هزینه های سرسام اوری داره وکمبود نمایندگی کلا صاحب اول و اخرش خودتی

مسعود

1394/7/16
با سلام
من قصد خرید جولیتا رو دارم اما خانمم نظرش رو اوتلندر میتسوبیشی هست جدا از اینکه شاسی بلده کدوم بهتره؟
و اینکه با شرایط کیفیت پایین بنزین ایران حتی سوپرش آیا موتور جولیتا آسیب نمیبینه؟ و در صورتی که بخوام اوکتان اضافه کنم چه اوکتانی خوبه و قیمتش چنده
ممنون
  • ѕιn🅰

    1394/7/23
    درود مسعود جان

    همانطور که خودتان گفتید این دو خودرو قابل مقایسه نیستند و در کلاس های مختلفی هستند، اولین گزینه تفاوت قیمت نمونه های صفر هرکدام هستند که رقم قابل توجهی است، اگر مشکل مالی ندارید ، میتسوبیشی از فضای سرنشین و بار بیشتری برخوردار است و از کیفیت متوسط و خوب کابین و قطعات بهره می برد و از امکانات خوبی برخوردار است، تقریبا می توان گفت خودروی خانوادی راحتی به حساب می اید اما به مراتب نسبت به جولیتا فضای بیشتری در خیابان اشغال خواهد کرد و قدرت مانور و لذت رانندگی اسپورت جولیتا را نخواهد داشت.
    از نظر فنی هرچند هر دو خودرو از یک توان برخوردارند اما به لطف تکنولوژی بالاتر و وزن پایینتر جولیتا از شتاب سریعتر و لذت بخش تری برخوردار خواهید بود .
    کلا موتورهای توربو از هر برندی با کیفیت بنزین ایران کمی دچار مشکل هستند و باید از انها مراقبت کرد، کلا باید از بنزین سوپر مناسب و اکتان استفاده کنید که تا جایی که من شنیدم در بین اکتانهای موجود NOS و wourth از همه بهتر هستند و پرستون و سوناکس هم جزو اکتان های خوب هستند.

    هر دو خودرو وضعیت خدمات مشابه دارند البته کمی وضعیت الفا بهتر است و خدمات خوبی ارئه می دهد، در اخر به سلیقه، بودجه و نوع استفاده شما بر می گردد، هر دو خودرو در کلاس خود خوب هستند اما بسیار گرانتر از ارزش واقعی خود به فروش می رسند، به تازگی هم میتسوبیشی نمونه فیس لیفت شده پا به ایران گذاشته که از طراحی بهتری نسبت به نسل قبل خود برخوردار است.
    8+

نادر

1394/7/30
درود . آقا سینا من جولیتا رو خریدم و ازش خیلی رازی هستم و به تمام دوستان پیشنهاد خرید این خودرو را دارم چون سواری و هندلینگ و مخصوصا شتاب بالا این خودرو قابل مقایسه به خودروهای هم رده و هم قیمتشش نیست

نادر

1394/8/12
سلام دوستان جوليتا در ماه تقريبا ٥٠٠هزار تومن هزينه داره با سه باك بنزينه در ماه بنزينه سوپر و اكتاني كه بايد مصرف بشه و هر ٥ماه سرويس كه ميشه يك مليون تومن حساب كردم هر ماهي ٥٠٠هزار تومن ميشه

mehrdad

1394/8/20
ی سوال جولیتا دو دره؟ . یا در عقب برای سرنشینان عقب باز نمیشه؟
  • ѕιn🅰

    1394/8/24
    درود مهرداد جان،

    خیر دوست من، این خودرو پنج درب بوده ، و دستگیره های درب های عقب در کنار ستون C طراحی شدند، و هدف نمایان کردن حس و طراحی اسپورت (کوپه مانند) در این خودرو بوده .
    در لینک زیر می توانید دستگیره درب های عقب را مشاهده کنید.

    http://www.overpic.net/viewer.php?file=xmt056ncqnguqet9rjp2c.jpg
    6+

حمید

1394/8/23
سلام . این برند فوق العاده استهلاک داره و هزینه نگهداری آن کمرشکنه . روی دلسوزی جهت هموطنان عزیزم گفتم .
  • ѕιn🅰

    1394/8/24
    حمید جان ممنون از نظر شما، منتها شخصی که در این رنج قیمتی اقدام به خرید خودرو می کند مطمئنا فکر هزینه ها بوده و توانایی پرداخت هزینه ها را دارد. به خصوص که این خودرو به تعداد محدود وارد شده و طرفداران خاص خود را دارد.

    اما این نکته برای افرادی که به دنبال نمونه های کارکرده این برند هستند باید مدنظر قرار گرفته شود و تنها به رقم کل پرداختی بابت خرید خودرو فکر نکنند.
    6+

hossein

1394/9/21
اين ماشين عاليه
هم از لحاظ ايمني
هم از لحاظ قدرت
هم كيفيت
هم سواري
هم امكانات
هم برند معتبر
و هم قيمت مناسب
رقباي اين ماشين در اروپا بنز و ايودي هستن

رامین

1394/9/21
من 10 ماهه که صفر این ماشینو دارم و7000 تا کار کرده مزایای این ماشین شتاب وحشتناک اولیه و ثانویه و همین طور پایداری بسیار بالا درپیچ و تعویض خط و مصرفب بنزین بسیار کم هست.اما ایراد آن خشکی زیاد ماشین در وضعیت دینامیک و همین طور مراقبتهای لازم برای محافظت از موتور وتوربوشارژر
هست در وضعیت نرمال توربو تاخیر زیادی داره که اعصاب خرد کنه اما فنربندی نرمتره.بخاری هم خیلی سریع گرم میشه.

Amir

1394/10/3
خیلی ماشینه خوبیه واسه کسی که زیاد بزرگی ماشین واسش مهم نیست عالی اپشناش خیلی خوبه شتابش حرف نداره و هندلینگش فوق الاده خوبه اگه میخوای بخری شک نکن

hooman

1394/10/11
سلام بردوستان. من یک اپتیمای۲۰۱۴ دارم می خوام الفا جولیتا بخرم کدام یک از خودرو ها بهتره ؟؟لطفا راهنمایی کنید ..ممنون
  • ѕιn🅰

    1394/10/14
    درود هومن جان

    این دو خودرو در دو کلاس و تیپ مختلف هستند و اصلا با یکدیگر مقایسه نمی شوند.
    باید ببینید چه فاکتورهایی برای شما اهمیت دارد.
    4+

رامتین

1394/11/2
جناب sina و دیگر دوستان قصد خرید آلفا دارم. اما مدل 1400 سی سی موجود که توان 170 داره مدنظرم نیست. مدل 1800 جولیتا از کجا باید تهیه کرد. قیمت جهانیش فرق زیادی نداره. الان در مناطق آزاد مدل1800 با توان 240 موجوده. قیمت مدل1400 حدود 125000درهم و مدل1800 برابر 140000درهمه. من اتومبیل با توان بالای200اسب مدنظرمه، اگه نتونم جولیتا1800 پیداکنم، چندماه دیگه کمری توربو 2لیتری با 240اسب و قیمت حدود 200تومن عرضه میشه که بیشتر جذابه. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
  • ѕιn🅰

    1394/11/5
    درود رامتین جان

    اگر شما قصد خرید خودروی پلاک ملی دارید باید از نمایندگی خریداری کنید که نمایندگی هم نمونه 1,4 لیتری را وارد کشور کرده و شما انتخاب دیگری ندارید مگر خرید خودروی پلاک منطقه ازاد.

    در خصوص قیمت همین اختلاف قیمت اگر شرکت قیمت گذاری کند تفاوت زیادی در داخل بازار ایران ایجاد خواهد شد.
    هر چند این دو خودرو در یک کلاس نیستند اما تنها قدرت اسب بخار برای شما مهم نباشد، همین جولیتا با همین قدرت رقیب سرسختی برای بسیاری از خودروهااست.
    در اخر به انتخاب شما بستگی دارد.
    2+
Top