موضوعات داغ

هوراکان، خشمگین‌تر از همیشه

عکس مطلب اول
لیبرتی واک (Liberty Walk) یا به اختصار LB پرفورمنس، تیونر ژاپنی صنعت خودرو که چندی پیش با سر و صدای زیاد از آخرین پروژه کاری خود پرده برداری کرد. پروژه‌ای غیر متعارف، عجیب و دیوانه ‌وار که محصول ایتالیایی لامبورگینی هورگان را تبدیل به یک هیولایی در صنعت خودرو کرده است.
پروژه کاری لیبرتی واک صرفا بر روی ظاهر خودرو انجام شده و در پیشرانه لامبورگینی هوراکان تغییری ایجاد نکرده است. با نگاه کردن به لامبورگینی هوراکان لیبرتی واک، درک خواهید کرد که چرا ابتدای کار از این پروژه به عنوان یک پروژه غیر متعارف و دیوانه وار یاد کردیم. در قسمت جلو خودرو و در زیر سپر و ورودی‌های هوای رادیاتور، لیبرتی واک یک اسپویلر فیبرکربنی اضافه کرده است و اطراف ورودی‌های هوا هم دو قطعه مکمل گلگیرهای بزرگ جلو برای پوشش چرخ‌های بزرگ خودرو، در اطراف سپر نصب شده‌اند. بر روی گلگیرهای عقب خودرو هم برای پوشش و جبران رینگ و لاستیک‌های آلیاژی مشکی رنگ بسیار بزرگ، دو قطعه مکمل همانند قطعات نصب شده بر روی سپر جلو، نصب شده‌اند. در عقب اتومبیل هم یک اسپویلر ثابت بر روی درب موتور نصب شده و در قسمت پایین هم یک دیفیوزر گسترده فیبرکربنی مورد استفاده قرار گرفته است. برای تکمیل تغییرات صورت گرفته بر روی خودرو هم، لیبرتی واک ارتفاع خودرو را تا حدودی کاهش داده است.
با وجود تمامی تغییرات صورت گرفته بر روی لامبورگینی، با این حال باید یک چیز را در نظر گرفت و آن هم این است که محصولات لامبورگینی به اندازه کافی پهن و بزرگ و در مواردی هم برای رانندگان مشکل ساز می‌شوند که لیبرتی واک با تغییرات انجام داده بر روی بدنه خودرو، بر این مشکل افزوده و پهنای اتومبیل را بیش از پیش کرده است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/3
من یک دو نشو دارم کشف میگیره به سرعت گیر خخخخخخخخخخ
1393/11/3
تیونینگ مضحکیه.کار خاصی هم نکرده.
شبیه فرانکشتاین شده بیشتر!
با این پهنا و ارتفاع عملا نمیشه با این ماشین راه رفت ...
1393/11/4
ضایع شده
1393/11/4
این ماشین گاوه یا ماشین فضایی
1393/11/5
به نظرم هوراکان خودش قشنگ تره، گلگیرایی که بهش اضافه کرده اصلاً بهش نمیاد،اسپیلر عقبش قشنگه،رینگ مشکی بهش میاد،ارتفاع خود هورکان به اندازه ی کافی پایینه دیگه پایین بردن بیشترش زیاده رویه(البته تمامش نظر شخصیه شاید بعضیا ازش خوششون بیاد.)
1393/11/5
فقط پورشه
1394/1/14
این لامصب,خوراک اتوبانه اونایی که میگن پهنا و ارتفاع این ماشین مناسب نیس اولا اینکه جاده های ایرانه که باریکه وگرنه این صد سال از یه دوج چالنجر یا یه کادیلاک اسکلید پهن تر نیست که ماشینای خونگی غربیاست در مورد ارتفاعشم باید بگم,بنده های خدا هیچ ماشینی به اندازه لامبو مورسیه لاگو به زمین نچسپیده ولی بخاطر سیستم تنظیم ارتفاعش تو سرعت گیرا مشکلی نداره,بد نیست بدونین جدیدا مردم فهمیدن پنوماتیک چیه و رو پراید سوار میکنن حالا یه تیونر جهانی میخواد ماشینش بخاطر ارتفاع کمش فروش نره و براش یه ضعف شه؟
این تیون بینظیره.
فقط ای کاش قدرتشو میبرد بالا مث منصوری,عجب ایرودینامیکی که این داره.