موضوعات داغ

CLA45 در دستان Revizport

عکس مطلب اول
رووزپورت (Revozport) از کیت بدنه خود برای مرسدس بنز CLA45 AMG رونمایی کرد، کیت بدنه‌ای آیرودینامیکی که ظاهر خودروی چهار درب خانوادگی مرسدس بنز را با خصوصیات یک خودروی اسپرت آشنا کرده است.
کیت بدنه ارائه شده برای مرسدس بنز CLA45 توسط رووزپورت در جلو اتومبیل شامل چراغ‌های LED با پس زمینه مشکی و پایین‌تر از چراغ‌ها، شامل یک اسپویلر یا باله بزرگ فیبرکربنی با خطوط قرمز رنگ همچون محصولات نیسمو نیسان در زیر سپر برای افزایش نیروی پایین برنده می‌شود. در اطراف خودرو هم رووزپورت مجدد از الیاف فیبرکربن ولی این بار برای رکاب‌های زیر درها با یک خط قرمز ممتد زیر آن استفاده کرده است. عقب خودرو هم توسط یک اسپویلر یا باله بزرگ فیبرکربنی ثابت و پایین‌تر از آن توسط چهار خروجی دوبل تیتانیمی اگزوز و یک دیفیوزر گسترده فیبرکربنی تزیین شده که در صورت درخواست، رووزپورت خودروی مرسدس بنز CLA45 خود را به همراه یک اسپویلر متحرک عقب به جای باله بزرگ ثابت و همچنین یک سقف فیبرکربنی ارائه می‌کند.
لازم به ذکر است که تغییرات اعمال شده بر روی مرسدس بنز CLA45 تنها در همین چند قلم ذکر شده یعنی یک کیت آیرودینامیکی بدنه خلاصه می‌شود و تیونر برنامه برای تقویت پیشرانه آن در نظر نگرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد