موضوعات داغ

معرفی فیس‌لیفت هوندا CR-V

عکس مطلب اول
از سال 1995 که هوندا نسل اول از شاسی‌بلند خود یعنی CR-V را راهی بازار کرد، آرام آرام به یکی از غول ها در زمینه خودروهای شاسی بلند تبدیل شد و محصولات آن توانستند محبوبیت زیادی کسب کنند. آخرین نسل از این خودرو نسل چهارم آن است که از سال 2011 وارد بازارهای جهانی شد و حال هوندا فیس لیفتی از آن را طراحی کرده و قصد دارد به زودی آن را راهی اروپا کند.
البته باید گفت که این تغییرات بیش از یک فیس لیفت هستند و روی هوندا CR-V مدل 2015 یک پیشرانه جدید دیزلی به همراه گیربکس 9 سرعته خودکار نصب شده است.
قبل از آن هوندا از موتور 2.2 لیتری استفاده می کرد ولی پیشرانه ای که هوندا برای این خودرو در نظر گرفته دیزلی و به حجم 1.6 لیتر و با توان تولید حداکثر 158 اسب بخار و 350 نیوتن متر است. با این موتور مصرف سوخت هوندا CR-V مدل 2015 برابر 4.9 لیتر در هر صد کیلومتر است که مصرفی سوختی فوق العاده برای یک خودروی شهری و خانوادگی است.
البته این تنها تغییرات نیست و هوندا اعلام کرده که این خودرو کاملاً بهینه تر از گذشته شده و سیستم تعلیق آن بهینه شده و کیفیت رانندگی آن بهتر از گذشته شده است.
فیس لیفت شاسی بلند هوندا از بهار در نمایشگاه های هوندای اروپا برای سفارش آماده خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/6
طراحی عقب خیلی شبیه ولوو xc60!
ولی به هیچ وجه نمیشه هوندا رو متهم به کپی برداری کرد.
بسیار زیبا و فنی.مثل هوندا،مثل ژاپن...!
1393/11/6
ای کاش به ایران هم بیاد از کنارمون رد بشه ، ولی این مسئولای گمرکی خیلی بی انصافن
1393/11/6
دارای سبک طراحی خاص. کلاً خوشمان آمد.
1393/11/6
خیلی زیباست مخصوصا جلوش الان باید به جای پراید اینو میروندیم هم الودگی نداره باسه تهران هم خوبه والاه ما تو ارومیه هستیم از ترکیه میان ارومیه با ماشین های لوکس میگردن جلوشونم یه پیکان زپرتی ایستاده داره ابروی مارو میبره