موضوعات داغ

شرایط فروش جک J5 اتوماتیک

عکس مطلب اول
در این روزها بسیاری به دنبال راحتی و امکانات رفاهی بیشتر و به تبع آن استفاده از خودروهای با گیربکس خودکار هستند. از این رو بازار این گونه خودروها بسیار داغ شده و در این بین جک J5 با گیربکس خودکار و موتور 1.8 لیتری توانسته گزینه بسیاری از خریداران شود.
قبل از اینکه به سراغ کرمان موتور و طرح‌های فروش آن برویم، سری به بازار آزاد می‌زنیم. جک J5 با گیربکس خودکار هم‌اکنون در مدل 93 با قیمتی بین 59.5 تا 61 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
اما کرمان موتور قیمت این خودرو را 57.7 میلیون تومان اعلام کرده که موعد تحویل آن از اسفند 93 تا تیر 94 است و می‌توان آن را به صورت تک مرحله تا 5 مرحله‌ای خریداری کرد که البته سود مشارکت در تمامی آن‌ها ثابت و 21 درصد است.
برای یادآوری جک J5 ابتدا با موتور 1.5 لیتری و گیربکس دستی عرضه می‌شد و پس از مدتی این خودرو از سوی کرمان موتور با موتور 1.8 لیتری، گیربکس خودکار و تجهیزاتی بیشتر و طراحی داخلی جدیدی عرضه شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش به این لینک مراجعه کنید.
همچنین برای مشاهده لیست مشخصات فنی جک J5 خودکار به این صفحه مراجعه کنید.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/11
من دو ماهی میشه خریدم ازش راضیم ماشین خوبیه تو این رنج قیمتی
1393/11/11
با این قیمت وامکانات عالیه عالیه
1393/11/13
آدم روش نمیشه حتی به اون مارک مسخرش نگا کنه ، خدایا اگه ما ملت ایران نبودیم کی قرار بود این فرغونای چین رو ازشون بخره...
1393/11/13
دوست عزیز مارک شرکت خودرو سازی جی إی سی یا جک ،تقریبا الگو برداری شده از لوگوی سابق گروه خودروسازی کرایسلر امریکا است ،قبل از اینکه لوگوی کرایسلر به مدل باله دار تبدیل شود.

http://www.ibtimes.com/after-51-years-chrysler-quietly-retires-its-pentastar-logo-after-merging-fiat-1719491



http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%84%D8%B1


همچین تا جایی که من از بازار ایران و دارندگان این خودرو خبر دارم،اکثریت با توجه به بودجه و مبلغ پرداختی از خودرو رضایت داشتند و جزو محصولات پرفروش بوده. در این بازه قیمتی طبق بررسی و نظرسنجی تعدادی از سایت های داخلی هم یکی از بهترین گزینه های صفر کیلومتر انتخاب شده است.
1393/11/14
ببخشید چون شما ایرانی هستین از این ماشینا سوار میشین؟
اگه نبوذین همه سوار رلزرویس بودین؟
1393/12/13
جدا ایرادی مهمتر از این لوگوش نتونستی بیاری...نظر شخصیه ولی لوگو و اسم ستاره زیباست....جدا ماشین خوبیه بی انصافی نکن
1393/12/6
سلام به همه
من جک اتومات دارم با 7500 کارکرد.از حدود 4 ماه پیش که خریدمش بطور معمول با نیم ساعت رانندگی داخل شهر فن ماشین میرفت رو دور تند و تنها با خاموش کردن ماشین خاموش میشد. اوایل چون نظرات دوستان رو خونده بودم و بعضا" این مساله رو عنوان کرده بودن فکر میکردم طبیعیه و زیاد محلش نمیذاشتم! ولی چیزی که برام عجیب بود، این بود که با خاموش کردن ماشین تا ساعتها موتور گرم میموند! باز فکر کردم حتما" بخاطر حجم بالا و احتراق زیاد موتوره و از ای صحبتا،چون ماشین قبلیم پراید بود. تا اینکه با پیگیریهایی دوستان و تعویض ترموستات با نمونه اصل ژاپن که یکی از برادرای بزرگوار از اصفهان زحمت خرید و ارسال اونو کشید، این مشکل خدا رو شکر بنحو احسن برطرف شد. در حال حاضر فن ماشین همیشه رو دور کند روشنه و حتی با فشار آوردن به موتور اصلا" رو دور تند نمیره، آخه دلیلی هم نداره تو این هوای سرد زمستون! بعضیها هم منتظرن ایراد بگیرن. تا جایی که میدونم نمایندگیها در اطلاعیه ایه که زده بودن کارکرد دور کند بطور دائم رو میگفتن طبیعیه. خلاصه اینکه با تعویض ترموستات با نمونه اصلی مشکل من و سایر دوستان حل شده. کد قطعه یا Parts No هم اینه: WV56MC-82 و همچنین روی بدنه فلزی خود ترموستات(جایی که اون سوپاپ کوچیک هست) بر عکس فابریک خودش فقط آرم شرکت TAMA و عدد 82˚C حک شده. در پناه خدا
1393/12/7
جون راه رفتن نداره
فنش هم تن تن روشن میشه
فقط ظاهر داره در باطن شما رو به دردسر می اندازه
اکثرا زیر 10 هزار تا کارکرد دارن می فروشن پشیمون هستن از خریدشون
1393/12/23
من ماشین بازم اون هم از نوع خفن من این ماشین رو از نمایندگی قم که آوردم بیرون تا تهران یه سره 150 تا باهاش رفتم نرسیده به عوارضی تهران جوش آورد و موتورش اومد پایین حالا نظر خودتونه به نظر من دور شرکت لیفان و جک رو یه خط قرمز بکشید جیلی از همه این آشغالا بهتره
1394/1/13
یکسره صد و پنجاه!!!!یکمی غیر قابل قبوله ها..اما اگرم درست باشه شما بیشتر تخریب چی هستی تا ماشین باز!! من خودم جک اتومات دارم یکساله ...همه جا هم باش رفتم اما فقط سرویس اولیه بردمش و تا الان فقط تعویض روغن....انصافا ماشین خوبیه...موتور و گیربکس میتسوبیشی ژاپنه البته تحت لیسانسه اما اگه کاور رو موتور بردارین میتسوبیشی رو موتور حک شده...لطفا کسی رو با کامنت بیمورد در مورد این ماشین بشک نندازین هر چند الان دیگه همه میدونن جک چه برند باکیفیتیه از رو امار فروشش در نود سه پیداست
1394/3/14
سلام به همه ی دوستان ، من این ماشین رو دارم می خرم و دنبال کم کارکردش هستم ، خیلی تحقیق کردم در مورد این خودرو ، به هیچ وجه با محصولات ایرانی ( هر چند ایرانی نیستند و هر قطعشون برای یک کشور داغونی هست...) نیست و هم از نظر ایمنی و هم امکانات و دوام خیلی بالاتر هستش ، با توجه به تعداد بالای این ماشین نگرانی برای خدمات پس از فروشش هم نباید داشت . از دوستانی که می خواهند تو این رنج قیمتی هزینه کنند نگران خریدشون نباشند ، این ماشین رو نباید با محصولات هیوندایی و کیا و غیره مقایسه کرد چون قیمتا هم قابل مقایسه نیست ولی از پارس و سمند و دنا و تندر 90 خیلی بهتره و قابل مقایس نیست .