موضوعات داغ

آریس در لیست بازبینی تویوتا

عکس مطلب اول
بعد از معرفی مدل‌های کمری، یاریس، اونسیس، آوالون و...، حالا نوبت به مدل آریس (Auris) رسیده تا با لباس جدید و پیشرانه‌ای بهبود یافته، سال جدید را آغاز کند.
مدل جدید تویوتا آریس 2015 در واقع نسخه فیس لیفت این برند به شمار می‌رود که در حاضر تویوتا در نمای ظاهری تنها تصویری از نمای جلو آن را به نمایش گذاشته و معرفی رسمی و کامل این محصول را برای نمایشگاه اتومبیل ژنو در نظر گرفته است. با توجه به تصاویر منتشر شده از آریس، در نمای جلو نسبت به مدل 2014، جلوپنجره خودرو اصلاح شده و در اطراف آن هم چراغ‌های جدید مشبک تمام LED با چراغ‌های مخصوص روز که ابروهای سفید رنگ بالای مجموعه چراغ‌ها را تشکیل داده‌اند، قرار گرفته است. پایین‌تر از این مجموعه هم سپر خودرو قرار گرفته که مورد بازبینی و طراحی مجدد قرار گرفته که نتیجه آن ورودی کوچک‌تر هوای میانی و قسمت اصلاح شده مه شکن‌های اطراف سپر هستند. از عقب اتومبیل هم همانطور که گفته شد، تصویری به نمایش گذاشته نشده است، اما می‌توان انتظار یک سپر جدید به همراه چراغ‌های جدید را داشت. در داخل خودرو هم شرکت سازنده محافظه‌کارانه عمل کرده و طراحی کلی مدل قبل را همچنان حفظ کرده است، ولی با استفاده از برخی عناصر مشکی رنگ کابین از طراحی خشک و یکنواخت داخل کابین کاسته است.
در زیر کاپوت خودرو هم تویوتا وعده یک پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر بنزینی با بهره‌وری بهتر سوخت را داده که به احتمال زیاد در بهترین شرایط کاری موتور حداکثر قدرت 140 اسب بخاری را بتوان از آن استخراج کرد. به هر حال برای بدست آوردن اطلاعات دقیق‌تر از مشخصات فنی آریس و همچنین نمایش کامل این خودرو باید تا برگزاری نمایشگاه خودرویی ژنو از سومین روز ماه مارس، منتظر ماند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/5
اولش فکر کردم ام جی هستش تویوتاست دیگه کارش درسته
1393/12/6
به نظر میرسه نسخه ضعیف شده لکسوس ct باشه.هم از نظر ابعاد هم یه جورایی طراحی.که انصافا هم این هم ct خیلی نازن.حیف که گرونن!