موضوعات داغ

جراحی زیبایی ناموفق پیکانتو

عکس مطلب اول
کیا امروز در جریان نمایشگاه خودرویی ژنو 2015، فیس لیفت هاچ بک پیکانتو را در غرفه خود بر روی سکوی نمایش برد.
در طراحی ظاهری، کیا پیکانتو بروزرسانی‌های سطحی را تجربه کرده که به طور کلی شامل جلوپنجره اصلاح شده با قاب جدید، ورودی بزرگ‌تر هوای مستطیلی شکل به جای ورودی ذوزنقه‌ای شکل وسط سپر و مه شکن‌های گردی شکل با یک قاب مشکی کوچک‌تر در اطراف آن در نمای جلو و همچنین سپر اصلاح شده با چراغ‌های دنده عقب در اطراف آن در نمای عقب می‌شود که اگر کیا همان چهره مدل اصلی را دست نخورده باقی می‌گذاشت، ظاهر خودرو زیباتر از چیزی که الان است، باقی می‌ماند.
در کنار تغییرات نه چندان موفق پیکانتو هم کیا وسایل و تجهیزات جدیدی را در نظر گرفته که یک صفحه نمایشگر 7 اینچی کنسول مرکزی، سیستم کروز کنترل، تم‌های رنگی جدید داخل کابین، رینگ‌های 14 اینچی آلیاژی جدید، ترمزهای استاندارد241 میلی متری دیسکی به همراه ترمزهای سفارشی 252 میلی متری و همچنین یک پیشرانه 1 لیتری 69 اسب بخاری MPI مطابق با استانداردهای آلایندگی یورو 6، فاکتورهای اصلی این لیست تجهیزاتی کیا را تشکیل داده‌اند.
کیا پیکانتو فیس لیفت همچنین مراحل بازبینی و طراحی مجدد خود را در خانه یعنی کره جنوبی پشت سر گذاشته و در اواخر ماه جاری میلادی نیز برای فروش به بازارهای اروپا فرستاده می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/15
اتفاقا جذاب تر شده اسپرت شده
1393/12/15
نمی دونم چرا اینقدر این ماشین رو دوسش دارم ؟!
1393/12/16
خب چون دوست داشتنیه پسر اما بیشتر برای یه دختر :)
1393/12/16
به نظر من کلا این ماشین بدرد خانم ها یا بدرد ماشین دوم آقایون میخوره چون برای تو شهر خوبه. با نظر نویسنده 100 درصد موافقم. قبلی طراحیش هوشمندانه تر بود.
1393/12/18
جاروبرقی!