موضوعات داغ

آب‌ت آخرین پروژه کاری خود را سبک گرفت

عکس مطلب اول
ABT اسپرت لاینس، نسل هفتم فولکس واگن گلف R را با 400 اسب بخار قدرت معرفی کرد. اشتباه نکنید، آب‌ت همان تیونر معروف و نام آشنای صنعت خودروسازی است که آخرین پروژه کاری خود را به تقویت فولکس واگن گلف R اختصاص داده و باعث افزایش 100 اسب بخاری قدرت آن شده است.
اصل کار آب‌ت بر روی فولکس واگن گلف R در قسمت مولد قدرت و بر روی پیشرانه آن بوده که با ارائه یک کیت قدرتی S برای موتور 2 لیتری TSI، توانسته حداکثر قدرت خودرو را از 300 اسب بخار به 400 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن را هم از 380 نیوتن متر به 480 نیوتن متر افزایش دهد. علاوه بر این آب‌ت یک سیستم تعلیق جدید را هم برای فولکس واگن گلف R در نظر گرفته که حدود 45 میلی متر ارتفاع کف خودرو از زمین کمتر شده است.
کار آب‌ت تنها در پیشرانه خودرو خلاصه نشده و این تیونر خوش نام دستی هم به سر و گوش خودرو کشیده است. جلوپنجره‌ای جدید در کنار سپر بروزرسانی شده با ورودی‌های بزرگ‌تر هوای رادیاتور روی آن و چراغ‌های مشکی رنگ در نمای جلو و همچنین چهار خروجی اگزوز و رینگ‌های بزرگ ده پره‌ای مشکی رنگ هم عمده تغییرات اعمالی از سوی آب‌ت بر روی فولکس واگن گلف R را شامل می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد