موضوعات داغ

فیس لیفت لکسوس ES مهمان شانگهای

عکس مطلب اول
لوکس‌ترین سدان لکسوس در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین معرفی شد. فیس لیفت لکسوس سدان ES با چهره‌ای جدی‌تر و جذاب‌تر که در دو مدل 200 و 300h در غرفه اختصاصی لکسس در معرض دید عموم قرار گرفت.
در طراحی لکسوس سدان ES، قسمت جلویی کاملاً تغییر کرده و چراغ‌های نسبتاً ساده مدل قبل جای خود را به چراغ‌های تمام LED جدید با قابی زیباتر و تاریک‌تر داده است. جلوپنجره خودرو هم تقریبا با همان فرم قبل طراحی شده، ولی اجزا داخل مجموعه آن تبدیل به ستون‌های افقی از بالا تا پایین شده و دور آن را هم نوارهای کرومی گرفته است. اطراف سپر نیز لکسوس چراغ‌های گردی شکل ساده مه شکن را برداشته و به جای آن‌ها چراغ‌های جدید قرار داده که با قابی کرومی احاطه شده‌اند. عقب خودرو هم به موازات سیاست‌های لکسوس تغییراتی را شامل شده، ولی تنها شامل حال چراغ‌های تمام LED عقب می‌شوند که با قابی جدید سرجای خود قرار گرفته‌اند و دیگر اجزا تقریبا همانند مدل قبل بر روی خودرو سوار شده‌اند.
در محدوده قدرتی همچنین لکسوس چندان اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است، ولی اعلام کرده که در زیر کاپوت سدان لوکس خود یک پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری تزریق مستقیم و یک پیشرانه شش سیلندر V شکل 3.5 لیتری و همچنین یک نسخه از پیشرانه محرک هیبریدی قرار گرفته است که همانطور که گفته شد از مقدار قدرت و گشتاور خروجی و همچنین میزان سوخت مصرفی آن سخنی به میان نیامده است.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/1
قیمت؟؟
1394/2/1
با شکوه و زیباست خوشا به حال کسی که سوارش بشه
1394/2/1
بین دوتا bmwو لکسوس حتما همینو انتخاب میکنم به قول دادا خیلی باشکوه و یباست
1394/2/1
زیبا بود زیباتر هم شد.
1394/2/1
چقدر قشنگه!! همینطور با صلابت .....
هر چی بگم کم گفته ام... همین!!
1394/2/2
نویسنده محترم لوکس ترین سدان لکسوس مدل LS هست نه ES
1394/2/2
اگه دقت كنى ميفهمى كه منظور تو اين نمايشگاهه
1394/2/2
واط خدااا چقد این لکسوس خوبه...
1394/2/2
خیلی ماشینه زیبایی.به نظر من فرمونش شکل اپتیماس
1394/2/3
بهترین ماشین در ایران که میشه داشت و خدمات خوبی هم بهش میدن.عاشق ژاپنیام ولی زاستشو بخواین طراحی داخلیش از روی bmw کپی شده