موضوعات داغ

فیستا، خودروی محبوب شهری فورد

عکس مطلب اول
فورد برای خودروی کوچک شهری فیستا 2015 خود بروزرسانی‌هایی را در بخش ظاهری، تجهیزات ارتقا یافته، موتورهای بهینه سازی شده و چند رنگ جدید در نظر گرفت.
لیست تجهیزاتی استاندارد که فورد برای فیستا در نظر گرفته است، به طور کلی شامل رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، جلوپنجره‌ای مشبک با لهجه‌های کرومی جدید بر روی آن و دیگر نقاط خودرو، چراغ‌های تمام LED مجهز شده به چراغ‌های مخصوص روز و همراه با پروژکتورهای جدید، روکش‌های چرمی غربیلک فرمان و دسته ترمز دستی و صندلی‌های جدید می‌شود که در کنار رنگ بندی جدید خاکستری تاریک متالیک، قرمز و خاکستری/نقره ای، به زیباتر شدن چهره فیستا کمک کرده‌اند.
برای محدوده قدرتی هم فورد علاوه پیشرانه‌های 1 لیتری اکوبوست با دو خروجی قدرت 125 اسب بخاری و 140 اسب بخاری، یک پیشرانه جدید 1.5 لیتری TDCi توربو دیزل را هم در نظر گرفته که در هر صد کیلومتر کارکرد خودرو تنها 3.2 لیتر گازوئیل مصرف کرده و در هر کیلومتر هم تقریبا 82 گرم گاز آلاینده CO2 تولید می‌کند که باعث بهره‌وری بالای سوخت و کاهش هزینه‌های پرداختی برای کاربران خود شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/29
الکی محبوب شده .. چون هنوز پراید رو ندیدن
1394/2/29
پراید جد همین ماشینه. پلتفرم فورد فیستا همون پلتفرم توسعه یافته فورد فستیواست که همون پراید خودمونه.
1394/2/31
ینی کسی که فورد سوار شه دیگه هیچ ماشینی سوار نمیشه --- نمونش همین پراید خودمون الان اندی ساله هنوز مردم نتونستن ازش دل بکنن :) --- چی میشه اینو به جای پراید چینی مونتاژ کنن دزدان مملکت ؟؟؟