موضوعات داغ

ولوو V40 با رگه‌های فیبرکربنی

عکس مطلب اول
ولوو به همراه پُل استار "Polestar" (کمپانی تولید کننده محصولات مسابقه ای و اسپرت ولوو) نسخه فیبرکربنی از ولوو V40 را معرفی کرد.
در این نسخه از ولوو، سقف به صورت یک تکه از فیبرکربن ساخته شده، آینه‌های دو طرف خودرو توسط قابی فیبرکربنی پوشش داده شده‌اند، کمربندهای ایمنی قرمز رنگ بر روی ستون‌های خودرو نصب شده، قطعاتی فیبرکربنی درون کابین استفاده شده و مجموعه شاسی خودرو هم بر روی چهار عدد رینگ 19 اینچی آلیاژی سوار شده‌اند که خود به خود باعث اسپرت‌تر شدن چهره خودرو شده‌اند.
در محدوده قدرتی خودرو هم دو نوع پیشرانه استاندارد T5 و D4 مورد استفاده قرار خواهد گرفت که با تقویت‌های صورت گرفته بر روی آن بهبودهای قابل توجه در میزان قدرت و گشتاور تولیدی آن به وجود آمده است، به این ترتیب که پیشرانه T5 با بهبود 25 اسب بخاری قدرت و 50 نیوتن متری گشتاور حداکثر 253 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. پیشرانه دوم هم به ترتیب با بهبود 16 اسب بخاری قدرت و 40 نیوتن متری گشتاور، حداکثر نیروی تولیدی آن به 200 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن هم به 460 نیوتن متر می‌رسد.
در آخر هم گفتنی است که ولوو مدل V40 را تنها به تعداد محدود 343 دستگاهی تولید و تنها در کشورهای فرانسه، فنلاند، ژاپن، سوئد و هلند به فروش خواهد رساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد