موضوعات داغ

لوکس‌ترین محصول آئودی در راه ژاپن

عکس مطلب اول
آئودی برای بازار ژاپن یک نسخه ویژه و لوکس از مدل A8 L را آماده کرد که تنها در تعداد محدود پنج دستگاهی تولید و تنها هم به مشتریان خاص و صاحب نام ژاپنی فروخته خواهد شد.
مهم‌ترین عاملی که آئودی A8 را تبدیل به یک خودروی ویژه و لوکس تمام عیار کرده است، طراحی و امکانات جدید گنجانده شده در آن است که سدان آئودی را تبدیل به یکی از مدعیان در میان دیگر خودروهای لوکس سدان صاحب نام کرده است. برای اجرایی کردن این پروژه هم آئودی ابتدا فاصله بین دو محور جلو و عقب را تا حدودی افزایش داده که موجب افزایش فضای داخلی کابین برای راحتی بیشتر سرنشینان آن شده است. در خارج اتومبیل و در جلوی آن چراغ‌های پیشرفته ماتریسی قرار گرفته و در پایین‌ترین قسمت سپر هم ورودی‌هایی بروزرسانی شده با نوارهای کرومی زیبا به دور آن جای گرفته‌اند و مجموعه شاسی هم به طور کامل بر روی چهار عدد رینگ 20 اینچی آلومینیمی سوار شده است. صحبت در مورد امکانات جدید فضای داخلی کابین هم این خبر را بیش از حد طولانی می‌کند، ولی این را بدانید که که کنسول ابزار تا انتهای شاسی کشیده شده و صندلی‌های عقب را از هم تفکیک کرده است و در این کنسول ابزار هم یخچال و جا لیوانی و میز و... برای راحتی بیشتر سرنشینان گنجانه شده است.
در محدوده قدرتی اتومبیل لوکس A8 هم آئودی یک پیشرانه توربوشارژر هشت سیلندر V8 از نوع DOHC را در نظر گرفته که با افزایش دور موتور تا 5100 الی 6000 دور بر دقیقه، حداکثر 435 اسب بخار ( 320 کیلووات ) قدرت و با نوسان دور بین 1500 الی 5000 دور بر دقیقه هم حداکثر 600 نیوتن متر گشتاور تولید و به چرخ‌های خودرو ارسال می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/8
واااااااي!!!!!!
1394/3/9
توی آلمانی ها به نظرم اول بنز بعد اءودی بعد bmw
1394/3/10
yane zadi too khal. faghat benz.benz.benz.... ... ..