موضوعات داغ

نسخه 2016 آوریون استرالیایی معرفی شد

عکس مطلب اول
تویوتا استرالیا از مدل جدید آوریون ( Aurio ) پرده برداری کرد.
اصل کار تویوتا استرالیا برای آوریون بیشتر بر روی ظاهر خودرو بوده است و لذا چندان تغییراتی در محدوده قدرتی آن اعمال نشده و اطلاعاتی هم از این بخش ارائه نشده است.
در طراحی ظاهری خودرو همانطورکه در تصاویر آپلودی مشاهده می‌کنید، تغییرات نسبتا زیادی بر روی این محصول نسبت به مدل 2012 آن ایجاد شده است، به عنوان مثال در جلو خودرو، جلوپنجره مشبک آن بروزرسانی شده و از حالت ستونی مانند به شکل تقریبا لانه زنبوری درآمده‌اند و حاشیه‌های کرومی رنگ آن هم به رنگ مشکی درآمده و دور تا دور جلوپنجره نصب شده‌اند. در این بخش همچنین چراغ‌‌های خودرو بروزرسانی شده است، اما همچنان فرم اصلی قاب خود را همچون مدل پیشین حفظ کرده است. مه شکن‌های دو طرف خودرو هم دیگر اجزایی هستند که در این تغییرات تنها قاب دور آن از کرومی به مشکی، تغییر رنگ داده است. سری هم به عقب خودرو بزنیم، خواهیم دید که در این قسمت چندان تغییراتی اعمال نشده و تنها یک اسپویلر کوچک بر روی درب صندوق عقب نصب شده است، ولی مهم‌ترین قطعه‌ای که در این خودرو توجه را بیشتر از سایر نقاط به خود جلب می‌کند، رینگ‌های اسپرت آلیاژی خودروست که با سایز 16 و 17 اینچی در رنگ مشکی براق و پنج پره اصلی ساخته شده و مجموعه شاسی بر روی آن سوار شده است.
در خصوص قیمت گذاری این سری از آوریون هم شرکت سازنده برای مدل AT-X قیمت پایه 36 هزار و 490 دلاری، برای نسخه اسپرتیوو ( Sportivo ) آوریون برچسب قیمتی 40 هزار و 990 دلاری و در آخر برای نسخه پرسارا هم قیمتی معادل 50 هزار و 440 دلاری را در نظر گرفته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/9
فکر میکردم توقف تولید شده به خاطر کمری 2015 با همون پیشرانه...عاشق اریونم.دنبال یه مدل 2013 تمیز کم کارکرد میگردم بخرم.