موضوعات داغ

نسل آینده پاجرو شکار شد

عکس مطلب اول
این اواخر وبسایت‌های خودرویی میزبان چند تصویر از محصول جدید میتسوبیشی بودند که توسط لنز دوربین‌های عکاسان جاسوسی صنعت خودرو شکار شده و منتشر شدند. نسل جدید میتسوبیشی پاجرو که پس از معرفی آخرین نسل آن در سال 2006، چند سالی بود که از آن خبری نبود، حالا با تصاویری جاسوسی منتشر شده، دوباره نام آن در وبسایت‌های معتبر خودرویی مطرح شد.
از لحاظ ظاهری که قطعاً نمی‌توان در خصوص این خودرو نظر خاصی داد، چون اول از همه چهره کامل آن در پشت استتاری قوی پنهان شده و دوم هم با توجه به فرم شاسی و اندک قطعات قابل مشاهده آن، می‌توان دید که پاجرو با پرشی موفق و تغییرات اساسی از یک نسل به نسل دیگر همراه بوده است. در پشت استتار خودرو به بررسی طراحی ظاهری خودرو بپردازیم، می‌بینیم که نسل جدید میتسوبیشی پاجرو طراحی کاملاً عضلانی و بسیار بزرگ‌تر از قبل را به خود گرفته است. از لحاظ چهره آرایی هم در پس همین استتار می‌توان دید که اندکی شبیه به نسخه فیس لیفت میتسوبیشی اوتلاندر شده است، ولی جلوپنجره‌ای بهتر و متفاوت‌تر، چراغ‌هایی کوچک‌تر، ارتفاعی بیشتر از سطح زمین و سپری حجیم‌تر از میتسوبیشی اوتلاندر دارد.
از لحاظ قدرتی هم منابع خبری ما اعلام کرده‌اند که در زیر کاپوت این نسل از پاجرو به احتمال زیاد یک پیشرانه محرک پلاگین هیبریدی با موتورهای درون سوز چهار و شش سیلندر بنزینی و دیزلی قرار خواهند گرفت که به جعبه دنده‌های شش سرعته دستی یا اتوماتیک و به صورت سفارشی به یک جعبه دنده دوکلاچه متصل می‌شوند.
به هر حال نمی‌توان به طور قطعی اطلاعات ذکر شده را تایید کرد و براساس ادعای سایت‌های منبع باید تا تابستان امسال منتظر ماند و دید که میتسوبیشی چه تدبیری برای این خودروی شاسی بلند نام آشنای خود اندیشیده است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/11
از ديدگاه من نماى پشتش خيلى خوب نيست.يعنى با اين پوششى كه روشه شايد تو حالت عادى بهتر باشه
1394/3/11
اینو ولش کن اون میتسوبیشی که چراغ های عقبش مثل لکسوس سفیده فکنم اوتلندر یا اوت لندر باشه ، آقا عجب جونوریه تو جاده با ماکسیما تا 195km/h رفتم ولی پا به پام اومد و آخرشم رد شد فقط شتاب اولیش از ماکسیما یکم کمتر بود من کشته مرده اون تعادلش شدم مثل یه سواری میمونه انگارنه انگار شاسی بلنده سر پیچا خیلی خوب جمع میشد و کله میکشید که رد بشه میتسوبیشی استاد هندلینگه
موتورش چیه؟؟؟؟؟ کسی اطلاعاتی ازش داره؟؟؟ قیمتش چنده ؟؟؟؟ ساخت خود ژاپنه یا مونتاژ امریکاست؟؟؟؟؟
1394/3/12
فک کنم منظورت لنسره اگه لنسر باشه موتور 1800داره موتور 1600 هم داره
1394/3/12
آقا بهنام داره میگه شاسی بلند بوده میگی لنسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1394/3/13
سلام اون میتسوبیشی اوتلندر بوده 90 درصد که میگید چراغ های عقب یپسفید بوده و شاسی بلند.موتورش 2400 هست.با قدرتی حدود 178 اسب بخار فکر کنم.یادم نیست دقیق.قیمتش حول و حوش 180 ملیون.و نمیدونم کار کدوم کشوره ولی میدونم نسل جدیدش میخواد بیاد و منتظرشم.
1394/3/12
شبیه پرادو شده
عشق من میتسو اوتلندره {آقای خاص } عاشق اون چراغای عینکی و سفید پشتشم و... اما باید باx33 خودم بسازم یعنی میشه ماشین منم شیفتر پشت فرمون برا تعویض ئنئه ئاشته باشه یا سیستم صوتی رگفورد فازگیت با ساب و 7 صندلی و ............. ولش کن اینجور ماشینا برا ما نیست