موضوعات داغ

آغاز پیش‌فروش تویوتا هایلوکس بنزینی

عکس مطلب اول
به تازگی ایرتویا اقدام به پیش فروش تویوتا هایلوکس بنزینی کرده است. اگر به خاطر داشته باشید ایرتویا قبل از عید سال نو هایلوکس را در مدل دیزلی و با موتور 2.5 لیتری عرضه کرده بود اما این نمونه جدید کمی تفاوت دارد، هایلوکس جدیدی که ایرتویا اقدام به پیش فروش آن کرده نه تنها بنزینی است بلکه بر خلاف مدل قبلی مجهز به پیشرانه 2.7 لیتری است و احتمالا به همین دلیل (سوخت بنزینی) می‌تواند راحت‌تر از گذشته به فروش برسد.
پیشرانه‌های 2.7 لیتری هایلوکس توانایی تولید حداکثر 158 اسب‌بخار در 5200 دور در دقیقه و 240 نیوتن‌متر در 3800 دور در دقیقه را دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این ژاپنی حدود 11 ثانیه است و مصرف سوخت آن نیز به صورت ترکیبی 11 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. همچنین حداکثر سرعت هایلوکس با موتور 2.7 لیتری 165 کیلومتر در ساعت می‌باشد.
از نظر امکانات اطلاعات خاصی در وبسایت ایرتویا گفته نشده اما احتمالا هایلوکس‌های وارد شده مجهز به کیسه هوا برای سرنشینان جلو، صفحه نمایش لمسی، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 و مجهز به 4 بلندگو و رینگ‌های 15 اینچی خواهند بود.
از نظر قیمتی متاسفانه ایرتویا قیمت قطعی آن را هنوز اعلام نکرده اما تحویل آن را 60 روز کاری گفته و پیش‌‌پرداختی معادل 70 میلیون تومان برای آن خواستار است. در این شرایط سود مشارکت 26 درصد و سود انصراف 24 درصد می‌باشد. در هر صورت باید منتظر اعلام قیمت قطعی ایرتویا برای هایلوکس بنزینی باشیم و ببینیم که بعد از عرضه، این خودرو با چه قیمتی در بازار آزاد خرید و فروش خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد