موضوعات داغ

رونمایی از فیس‌لیفت تویوتا کمری (بروزرسانی)

عکس مطلب اول
بالاخره حدس و گمان‌ها در مورد چهره جدید کمری به پایان رسید و فیس‌لیفت جدید این خودروی پر اعتبار تویوتا در مسکو رونمایی شد.
شاید با نگاه کردن به چهره این خودرو بگویید که تغییرات انجام شده روی کمری جدید بیش از یک فیس‌لیفت است و تفاوت‌ها گسترده‌تر از آن است که بتوان آن را تنها فیس‌لیفت کمری کنونی دانست.
در جلو از چراغ‌های LED مخصوص روز استفاده شده و ورودی هوای نسبتاً بزرگی در وسط نمای جلو بکار رفته است. دو مه‌شکن در پایین زاویه‌های سپر قرار گرفته‌اند و کاملاً مشخص است که طرح سپر عقب نیز تغییر کرده است.
در داخل کابین تغییراتی زیادی انجام نشده و کمی طرح غربیلک فرمان بازنگری شده است. همچنین چند تغییر کوچک در کنسول میانی نیز به چشم می‌خورد.
در مورد پیشرانه‌های بکار رفته در فیس‌لیفت جدید کمری اطلاعاتی منتشر نشده و لذا باید انتظار داشته باشیم که همان پیشرانه‌های کنونی یعنی 4 سیلندر 2.5 لیتری و 6 سیلندر 3.5 لیتری روی آن نصب شوند.
متاسفانه هنوز عکس‌های زیادی از کمری جدید منتشر نشده اما به محض انتشار عکس‌های بیشتری از این خودرو روی سایت قرار خواهیم داد.

بروزرسانی در 5 شهریورماه: عکس هایی رسمی از این خودرو منتشر شده که در زیر می توانید مشاهده کنید.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/6/5
چراغ های جلو اش کمی شبیه آریون نسل قبل هست و واقعا نسبت به مدل قبلی قشنگتر شده
1393/6/5
من عکس پشتشو تو اینستاگرام دیدم و اول فکر مردم اریون نسل جدید هست چون پشتش مثل اریون بود
1393/6/5
toyota zahmat keshidi ba in tarahit...
1393/6/5
من تویوتا کمری 2015 سرچ کردم کلا فرق کرده ولی این فیس فرق داره با اون کمری.کمری 2015 بیاد دیکه این فیس این وسط جی میگه//
1393/6/5
اين بيشتر فيس ليفت اوريون تا كمري
من توسايت تويوتا تو آمريكا ديدم مدل 2015 خيلي با اين فرق ميكرد!!!!
1393/6/5
دوستان عزیز اونی که شما دیدین کمری برای بازار آمریکای شمالی هست و این نمونه کمری برای بازار های غیر آمریکای شمالیه .
1393/6/6
خاستن جلوشو شبیه سوناتا در بیارن
فقط سوناتا
توشهر ما مثل پرایدقبلیم کم مصرفه ولی با شتاب بیشتر همچنین خیلی با ثبات و نرمه البته تو تبریز مثل تهران ترافیک زیاد نیست من تویوتا نداشتم ولی فکنم به پای هیوندی نرسه
1393/6/6
نسبت به مدل قبلیش خیلی قشنگتر شده مخصوصا داخلش ولی اون کمری که چند ماه پیش با کلی صروصدا تو امریکا رونمایی شد کجاست!!قیافه اون خیلی بهتر بود.حتما مخصوص امریکایی ها هست.مثل کرولا که اونجا قیافش یکجوره و تو اسیا یکجور دیگه!!!
1393/6/6
واقعا که عالی (تویوتاس دیگه)
1393/6/6
کمری کلا ماشین خیلی راحتیه و نرم و راحت.فقط مشکلش قیمتشه که نسبت به رقیباش زیاده.مثلا همین الان کمری 2007 قیمتش 90 میلیون تومنه در حالی که مثلا با 90 تومن میشه ام جی گرفت که یکسال کار کرده و شتابش از کمری سریع تره و سواری خیلی خوبی هم داره.کلا ژاپنی ها ماشیناشون گرونه.مخصوصا لکسوس که قیمت یه ماشین 6 سیلندرش با یه ماشینه 6 سلندر بنز برابری میکنه که واقعا بیخوده
1393/6/6
تویوتا واسه بازارهای مختلف مدل های مختلف میزنه اکمری و اریون بجز موتور همه چیزشون یکیه احتمالا این تحت عنوان نیو اریون ووارد بازار ایران میشه