موضوعات داغ

عکس‌های کامل و نمای داخلی سورنتو 2015

عکس مطلب اول
چندی پیش نسل کیا سورنتو جدید معرفی شد و حال عکس‌های کامل‌تری از این خودرو منتشر شده و طراحی داخلی این خودرو نیز در این عکس‌ها مشخص شده است.
کیا سورنتوی 2015 در نمای جلو بسیار خشن‌تر شده و دماغه ببر گونه آن بخوبی توانسته از سورنتو، چهره‌ای جدی و عصبانی را درست کند.
کیا سورنتوی جدید دقیقا 4780 میلیمتر طول و 1685 میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن 2780 میلیمتر است که دقیقاً 80 میلیمتر بیشتر از نسل گذشته شده است.
به غیر از نمای داخلی این کره‌ای، موضوع دیگری که اکنون مشخص شده نوع پیشرانه‌هایی است که قرار است روی نسل جدید سورنتو نصب شوند که به نسبت کشورها و بازارهای مختلف متفاوت خواهند بود و ضعیف‌ترین آن‌ها 172 اسب‌بخار و قوی‌ترین ‌آن‌ها 270 اسب‌بخار است. از این پیشرانه‌ها می‌توانیم به موتور 2.4 لیتری GDI، 2.4 لیتری MPI، 3.3 لیتری MPI، 2 و 2.2 لیتری توربودیزل اشاره کنیم که البته نمونه‌های 2.2 لیتری توربودیزل و 2.4 لیتری GDI تنها در بازارهای اروپایی عرضه خواهند شد.
کیا می‌خواهد این خودرو را در نمایشگاه خودروی پاریس در معرض دید عموم قرار دهد و امیدواریم این کره‌ای خوش چهره همانند گذشته همزمان با ورود به بازارهای جهانی به بازار ایران نیز عرضه شود.

در زیر می‌توانید یکی از اولین تیزرهای کیا سورنتو 2015 را نیز مشاهده کنید:

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/6/7
دوستان خوبم اگه حوصله کردید بخونید بد نیست:
کمپانی های دو قلو کیا و هیوندای سعی میکنن تا با جذب طراح های مطرح از شرکت های معتبر مثل تویوتا بی ام و و .... خودشونو به یه سطح مطلوب توی طراحی برسونن که به نظرم تا حد زیادی هم موفق بودن و خودرو هاشونو از آپشن خفه میکنن و با قیمت فوقالعاده ارزان نسبت به رقبا سعی در جذب مشتری دارن اما این همه ماجرا نیست اون چیزی محصولات اروپایی رو متمایز میکنه کیفیت و دوام در طول زمان هست که به عنوان مثال تویوتا راو4 با پایه قیمتی 200 ملیون و رقبای کره ایش آی ایکس 35 یا اسپورتیج با قیمتی حدود 150 ملیون به نظر خودتون این اختلاف برا چیه!!!؟(البته قیمت هایی که گفتم نمونه فول آپشن سه خودرو بود)
در بازار دست دوم هم همین موضوع هست مثلا یه تویوتا کمری 2007 تا 2010 با کارکرد تا سقف 150 هزار در وضعیت مطلوب امکان نداره قطعات اصلی موتور تعویض شده باشه در صورتی که آزرا . سوناتا یا اپتیما به ندرت میتوان پیدا کرد که موتور دست نخورده باشه(از تعمیر اساسی بگیر تا تعویض قطعات اصلی)در پایان بنده چون شخصا درگیر اتومبیل های کره ای(آی ایکس 35 و آزرا و اپتیما نیو سانتافه) بودم و به توصیه یکی از دوستان یک دستگاه نیو آریون گرند گرفتم این مطالب رو خدمتتون عرض کردم تا شاید راهنمایی باشه برای شما که در منجلاب کره ای ها گیر افتادید!!!!!!
ببخشید طولانی شد.
1394/3/30
من پدرم از سال 86 يه هيونداي ورنا داره و تو اين چند سال آخ نگفته..19 تومن خريده بودش.خراب شدن خودرو به نگهداريش هم بر ميگرده كه با اين توصيفاهاي شما بايد يه تجديد نظري تو نگهداري از خودرو بكنيد.
1395/5/2
مهندس ۱۵۰ ۱۶۰ تومن داری پول ماشین میدی اگه بخواد به همین راحتیا بیوفته تو خرج فرقش با ماشینای ایرانی چیه.درست استفاده کن آخ نمیگه تانک که سوار نشدی
1393/6/7
به نظر من سانتافه جدید از نظر نمای خارجی زیباتر از این ماشین است هرچند که سورنتو جدید هم واقعا زیباست. نمای داخلی این ماشینم نسبت به نسل گذشته خیلی بهتر شده
1393/6/7
به نظر من کیا هنوز در طراحی داخلی مشکل داره و به نظر من دریچه های کولرش و فرمانش زشته البته زیبایی یه امر سلیقه ایه ولی ماشین فقط ژاپنی
1393/6/8
سلام.فوق العاده هست.ولی چقدر شبیه ولوو شده!!!
1393/6/8
سورنتو ماشینه عالیه خیلی هم خوبه از لندکروز2014 ولکسوس ال ایکس570هم یه عکس ازنمای داخل وبیرونش بزارید
1393/6/8
خوشگل كه هست!!!
ولي جلوش عين ولوو عه....
1393/6/9
آقای مجتبی بد نیست به ماشینای تویوتا یه نگاه بندازی ببینی طراحاش در چه سطحین.ماشینای تویوتا کیفیت خوبی دارن ولی غیر از لندکروز بقیه ماشیناش زشتن.شما برو یکم مطالعه داشته باش ببین طراحای هیوندای کین بعد بیا مطلب بنویس.خودتم خوب میدونی ماشینای تویوتا ابتدایی ترین آپشن هارو هم ندارن.فعلا که هیوندای پر فروشتره پس انقدر طرفداری الکی از تویوتا نکن.اگه تویوتا دوست داری برو بخر ولی مطلب کذب ننویس.
1393/6/9
آقا هومن برو داداش هیوندای سوار شو مگه من سهامدار تویوتام!!!
تو خیابون کسایی که هیوندا و کیا سوارن ناخودآگاه این جمله میاد تو ذهنم:خلایق را هر چه لایق!
ضمنا اطلاعات بنده تو این زمینه کامل هست نیازی نبینم به شما توضیح بدم.
مطالبی رو که نوشتم تجربه شخصیم از سواری خودرو های کره ای بود برا من هم باورش سخت بود که اینقد بدرد نخور هستن و فقط ظاهر دارن...
موفق باشی دوست هیوندا سوارم!!!
1393/6/9
jelosh shabihe rana hast!
1393/6/9
من حرف آقا مجتبی رو تایید میکنم. ماشین ژاپنی اونم تویوتا کجا این ماشینهای کره ای کجا. برای من کیفیت خیلی مهمتر از آپشنهای است که الان ماشینهای چینی پر آپشنن ولی کو کیفیت.
1393/6/10
من خودم سانتافه 2011 دارم کاملا هم راضیم.از وقتی خریدم جز روغنو فیلتر چیزی عوض نکردم 58000 تا هم ماشینم راه رفته.پس نمیشه کیفیت این ماشینو زیر سوال برد.من مطمینم یکبار سوار جنسیس بشن متوجه میشین هیوندای کجاست.درسته که تویوتا سابقش بیشتره ولی دلیل نمیشه شرکتای دیگه رو زیر سوال برد.هر شرکتی جایگاه خودشو داره.یه نگاهم به رالی آلمان بندازین ببینین که هیوندای هفته پیش قهرمان شده.
1393/6/10
baba kollan mashinhaye asian taatiland man bmw650 gran coupe daram mahshare .mojtaba va hooman mashinaye asiaei ra vel konid
1393/6/10
آقای هومن هر وقت ماشینت بالای 100000 کار کرد بیا بهت جایگاه هیوندا رو نشون بدم . آخه ادم عاقل چی میگی الان کل دنیا میدونن تویوتا چیه هیوندا چیه بعدش دیگه میخوای تویوتا اپشن چی بزاره این همه امکانات رو مدل های جدیدشه دیگه چی میخوای طراحی هاش شاید بد باشه ولی کیفیتی که داره هیوندا نداره خوش باشی
1393/6/15
با توجه به پیشینه و قدمت خودروسازی ژاپن و کره خب مسلما اگه ژاپن بهتر نباشه باید به این صنعت شک کرد. هر خودرو سازی با توجه به بازار هدفش خودرو تولید میکنه. به نظر شما تویوتا نمیتونه رو خودروهاش آپشن در حد مثلا کیا اپتیما بذاره؟ یا کیا نمیتونه کیفیت خودرو هاشو در سطح کیفیت اروپایی ببره؟ مثل موهاوی؟
پس اگه قراره حرف از لذت رانندگی باشه بهتره کلا دور آسیا رو خط بکشین برین سراغ خودرو های اروپایی و امریکایی. کمری و کرولا دیدم که چجوری خرج گذاشتن واسه صاحبش موهاوی هم دیدم که چه جا ها که نرفته ولی بعد 7سال کوچکترین صدایی از ماشین درنمیاد و فقط تعمیر دوره ای شده. بازم میگم بازار هدف خیلی مهمه
1394/3/30
امروز رفتم و تو شوروم اطلس خودرو ديدمش.فوق العاده بود.خيلي حال كردم باهاش