موضوعات داغ

معرفی مرسدس S65 AMG در مسکو

عکس مطلب اول
همانطورکه می‌دانید این روزها نمایشگاه خودروی مسکو در جریان است و خودروسازان بزرگ دنیا آخرین محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند. در این بین مرسدس‌بنز با محصولات مختلفی به روسیه رفته که گل سرسبد آن‌ها یکی از لوکس‌ترین و قدرتمندترین کوپه‌های جهان است. در مورد مرسدس S65 AMG کوپه صحبت می‌کنیم. آلمانی‌ای که از نظر طراحی، زیبایی، قدرت، سطح امکانات و تکنولوژی بکار رفته یکی از بهترین‌های جهان است و بی‌شک می‌تواند به راحتی نظر بسیاری را به خود جلب کند.
در قلب این خودروی کم‌نظیر یک پیشرانه غول‌پیکر 12 سیلندری خوابیده که 6 لیتر حجم دارد و به کمک توئین‌توربوشارژی که روی آن نصب شده می‌تواند حداکثر 630 اسب‌بخار و 1000 نیوتن‌متر را تولید کند، نیرویی که برای شخم زدن آسفالت خیابان و مه‌آلود کردن آن کاملاً کافی به نظر می‌رسد! تمامی این نیرو به گیربکس AMG SPEEDSHIFT PLUS منتقل می‌شود که می‌تواند در 4.1 ثانیه، این آلمانی دو درب را به مرز صد کیلومتر در ساعت برساند و یقیناً همانند بسیاری از محصولات مرسدس حداکثر سرعت آن نیز به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.
برای خرید این خودرو کافی است 244 هزار یورو (با احتساب مالیات) پرداخت کنید که البته این قیمت برای بازار آلمان است. امیدواریم همانند نمونه سدان کلاس S، کوپه این کلاس نیز بتواند به بازار داخل راه یابد.

در زیر می‌توانید تبلیغ کوتاهی از مدل S63 AMG را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/6/9
واقعاً ک بی نظیر وبی همتاست
دم بنز گرم
1393/6/9
همه چیز که خیلی خیلی خوبه لااقل من یه بدی بگم واونم به نظرم مصرف سوخت بالایی که داره
1393/10/11
نظرت وقتی کارشناسی نباشه مهم نیست.شما برو مصرف سوخت این خودرو ببین با حجم 6 لیتر بعد نظر بده. ماشین های با این حجم پیشرانه حداقل 20 میسوزونن ولی این خیلی کمتر از این حرفاست
1393/6/10
آقا تو این ماشین از گیربکس 9 سرعته هم استفاده خواهد شد یا فقط همون 7 سرعته speedshift؟؟؟