موضوعات داغ

ام‌وی‌ام 315 جدید

عکس مطلب اول
احتمالاً اخبار مربوط به رونمایی محصول جدید مدیران‌خودرو را در بازی فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی دیده‌اید. رونمایی نوآورانه‌ای که یک دستگاه از این خودرو پس از رونمایی به قید قرعه به یکی از تماشاگران حاضر اهدا شد و دیگر تماشاگران نیز می‌توانستند از نمونه خودروهایی که در آنجا برایشان آماده شده بود، دیدن کنند. بگذریم و به سراغ خودرو برویم. قبل از این مدیران‌خودرو فیس‌لیفت جدید X33 را رونمایی کرده بودند و حال یک چینی دیگر که تولید آن به صورت CKB آغاز شده، قرار است به زودی به بازار عرضه شود. ام‌وی‌ام 315 جدید در حقیقت مدل فیس‌لیفت شده همان ام‌وی‌ام 315 ای است که این روزها به وفور در خیابان‌ها دیده‌اید و ما نیز این خودرو را به صورت فیلم بررسی کرده‌ایم که می‌توانید این فیلم را در این صفحه مشاهده کنید.
فیس‌لیفت جدید 315 همانند قبل در دو مدل هاچ‌بک و سدان انجام شده و چهره آن نسبت به قبل بسیار بهتر شده است. ظاهر این خودرو در جلو و عقب تغییر پیدا کرده و نه تنها چراغ‌ها بلکه جلو پنجره، سپرهای جلو و عقب و رینگ‌ها نیز تغییر کرده‌اند. نکته مهم در مورد این فیس‌لیفت این است که طراحی داخلی آن کاملاً دگرگون شده و در آن از خطوط شکسته و در عین حال هماهنگ زیادی استفاده شده و باید گفت که از آن حالت کسل‌کننده قبلی فاصله گرفته است. البته مدیران این خودروساز داخلی اعلام کرده‌اند که مدل جدید ام‌وی‌ام 315 بیش از 50 نوع تغییر را داشته و از نظر کیفیتی نسبت به مدل قبلی پیشرفت کرده است.
برای یادآوری در مورد پیشرانه باید گفت که ام‌وی‌ام 315 جدید به یک موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1497 سی‌سی مجهز شده که می‌تواند دقیقاً 109 اسب‌بخار در 5750 دور در دقیقه و 140 نیوتن‌متر در 4500 دور در دقیقه را تولید کند. این خودرو دارای سنسور عقب، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و ورودی USB، شیشه‌های بالابر برقی، رینگ آلومینیومی و تنظیم برقی آینه‌های جانبی است.
قیمت ام‌وی‌ام 315 جدید بین 39 تا 39.5 میلیون تومان اعلام شده و قرار است تا حدود دو ماه آینده به بازار عرضه شود. احتمالاً با توجه به فروش بالایی که مدل‌های کنونی این خودرو داشته‌اند، می‌توان حدس زد که استقبال از مدل جدید آن نیز گسترده باشد ولی در هر صورت باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم و ببینیم که موفقیت فروش ام‌وی‌ام 315 جدید تکرار خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد