موضوعات داغ

قویترین هیوندای سوناتای تاریخ

عکس مطلب اول
سوناتا به تازگی یک عکس تبلیغاتی را در مورد تولید یک سوناتای قدرتمند منتشر کرده است. این خودرو قرار است در نمایشگاه SEMA به نمایش گذاشته شود.
طبق اطلاعات منتشر شده این سوناتا می تواند قدرت باورنکردنی 708 اسب بخار را تولید کند. این خودرو توسط شرکت Bisimoto تیونینگ شده و روی آن یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری نصب شده که مجهز به توربوشارژر Turbonetics نیز می باشد.
همچنین روی پیشرانه آن یک اینترکولر Spearco، پیستون های Arias و سیستم تزریق سوخت Deatschwerks بکار رفته است. از دیگر تجهیزات بکار رفته که قابل ذکر باشد می توان به سیستم های AEM Infinity 6 ECU و پمپ سوخت Magnafuel 750 اشاره کرد.
این خودرو به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی مجهز شده که از نوع Bisimoto-spec Action Ironman Clutch است.
روی بدنه، شرکت Bisimoto از یک اسپلیتر جدید و کیت بدنه آیرودینامیکی استفاده کرده است. همچنین رینگ های آن تغییر کرده و از نوع 18 اینچی روی آن نصب شده است.
هنوز اطلاعات کاملی در مورد این خودرو منتشر نشده و باید تا چهارم نوامبر صبر کنیم تا هیوندای سوناتای قدرتمند خود را رونمایی کند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/7/1
چه خبره ۴ سیلندر ۷۱۰ اسب بخار ۰۰۰این دیگه شده دیگ بخار فکر کنم استارت بزنه منفجر شه مثل موشک بره!!!!
1393/7/1
یعنی توربو های این واسه خودشون موتورین!!!الان حرفی بزنیم میان میگن ماشین کره ای آشغال و فلان بهمان در حالی که نه سوار شدن نه چیزی!!!!اگه توربو های اینو بندازن رو پراید میشه یه سفر مفت به مریخ رفت!!!!!!!!
1393/7/1
اینکه باموتور 4 سیلندر تونستند این اسب بخار راتولید کنند خیلی خیلی عالی ؛ من فکر کنم اولینه اخه تمام ماشینای موتور قوی حجم موتور وحشتناکی دارن
1393/7/1
ایران خودرو هم یه موتور 2 لیتری روی دنا گذاشته با حدود 105 اسب بخار
1393/7/1
من میدونم الان طرفدارای تویوتا میان باز به این ماشین گیر میدن.
ولی خدایی یه لحظه فکر کنین کره یه زمانی مهندساشو فرسستاده بود ساخت پیکان رو از ایران یاد بگیره.
الان ما کجاییم و اونا کجا...
من نمیدونم مثلا سایپا خجالت نمیکشه هنور پراید میسازه؟!
1393/7/1
تازه اقا MATIN موتور 2 لیتری که رو دنا گذاشته 1905 سی سی هست حتی به 2000سی سی هم نزدیک نیست حالا اینا برای خودشون اسم 2 لیتری را گذاشتند!!!
1393/7/1
شرکت پارس خودرو سال 43 ماشین امریکایی مونتاژ میکرده(منبع سایت پارس خودرو)
هیوندای هم سال 47 ماشین امریکایی مونتاژ میکرده(منبع همین سایت به نقل از برنامه پایش) حالا ان کجا و این کجا. راستی دوستان یکی از علت هایی که 2 خودرو ساز بزرگ کشورمون مثل 2 خودرو ساز بزرگ کره پیشرفت نکرد اینه که 2 خودرو ساز بزرگ کشورمون حاضر نیست بخشی از سود حاصل از فروش خودرو رو صرف طراحی و تولید بکنه
مثلا 40 درصد از سهام یکی از بزرگترین بانک خصوصی کشور مال ایرانخودرو
یا سایپا میره شرکت میخره؛همان طور که شما دوستان میدونید 58 درصد از سهام پارس خودرو مطعلق به سایپاست یا مثل شرکت مگا موتور
در اخر هم امیدوارم که خودرو ساز های عزیزمون سر کیسه رو شل کنند و کمی بابت طراحی و تولید خودرو خرج کنند.
1393/7/3
اخه هیوندای عزیز قربون شکل ماهت برم- 708 اسب بخار روی ماشین دیفرانسیل جلو اصلا با عقل جور در میاد؟؟؟
حالا اگر جنسیس کوپه بود یه چیزی ولی این ماشین سر اولین پیچ با این قدرت چپ میکنه -دیفرانسیل نمیکشه
1393/7/3
aجان اولا مطمنا چپ نمیکنه چون کیت بدنش عوض شده ثانیا جایی که من نوعی میفهم یه ماشین دیفرانسیل جلو قدرت 400 اسب بخار و نمیکشه از کجا میخواد 700 تارو بکشه مهندس شرکت به اون بزرگی میاد این ماشین دیفرانسیل جلو بده تیونینگ که فردا چپ کنه ابروش بره...عزیزم سرورم پراید نیست که تو سرعت بالا حالت بی وزنی بگیره آدم فکر کنه تو فضاست....
1393/7/8
این چرا فقط یه اگزوز داره؟