موضوعات داغ

عملکرد خوب کیا سول در IIHS

عکس مطلب اول
نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که در سال های اخیر کیا توانسته عملکرد بسیار خوبی را در بازارهای جهانی و همچنین یکی از پررونق ترین بازارهای جهان یعنی بازار آمریکا به نمایش بگذارد.
در این راستا کیا همیشه سعی کرده تا در مورد امنیت خودروهای خود همانند چهره و طراحی آن ها پیشرفت کند. در آخرین آزمایشات، کیا سول مدل 2015 توانسته در تست IIHS بسیار خوب عمل کند و بهترین نمره را از این تست بگیرد.
در این تست امنیت کیا سول در هنگام تصادف از جلو، کنار، عقب، سقف و امنیت سر سرنشینان بررسی شده و در تمامی آن ها توانسته نمره "خوب" بگیرد.
خودروی دیگری از کیا که اخیرا در این تست شرکت کرده فورته یا همان سراتو است. سراتو در این تست نتوانسته همانند سول نمره قبول بگیرد و حتی در بعضی از قسمت ها نمره "ضعیف" گرفته است. کابین سراتو آنچنان امن و راحت برای سرنشینان نبوده و در هنگام تصادف به اندازه سول خوب عمل نمی کند.
باید گفت متاسفانه در ایران یکی از کم اهمیت ترین فاکتورهای خرید یک خودرو، امنیت آن است و خریداران داخلی اصلا در مورد آن سئوالی نمی کنند و بعضی دیگر نیز به تعداد کیسه های هوای بکار رفته قناعت می کنند.
در زیر می توانید فیلم تست تصادف کیا سول را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/7/2
خوشحالم که دارمش
1393/7/2
طاها جان خوش باش...
خداوکیلی مردم با چه عروسکایی الکی خوشن!!!
1393/7/3
بازم میگم
خوشحالم که دارمش
1393/7/3
خوشا آنان که دائم خوشحالن/به زیر پا کیایه سئول دارن :)
1393/7/4
اتفاقا این فیلم که نشون دهنده ضعف کابین هست خودرو 60 کیلومتر سرعت نداره کل جلو و حتی کم مونده در های ماشین کنده بشه ... من فکر کنم از 5 ستاره 3 ستاره هم براش زیاده.... ضخامت ورقه بدنش بسیار کم به نظر میاد و اصلا مقاوم نیست
1393/7/5
علی اقا به نظر میرسه تو ایمنی ،سلامتی راننده و سرنشینان مهمتر از اسیب های وارده به خودرو باشه ،مگر اینکه شما هم مثل بقیه ایرانی ها ماشینتون از جونتون عزیز تر باشه!!!!!
یعنی حاضر باشین تو خدای نکرده تصادف، خودتون هر بلایی سرتون بیاد ولی ماشین اسیب نبینه.