موضوعات داغ

اعلام قیمت محصولات جدید سایپا

عکس مطلب اول
به تازگی سایپا فروش فوری دو محصول جدید خود به نام های چانگان ایدو و CS35 را آغاز کرده و در آن قیمت نهایی هر کدام را اعلام کرده است.
چانگان CS35 قیمتی برابر 83.9 میلیون تومان و چانگان ایدو 79.9 میلیون تومان قیمت دارد. با این قیمت چانگان CS35 یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای کوچک شهری لقب می گیرد و در کنار هموطنی هایش یعنی گریت وال هاوال M4، لیفان x60 و ام وی ام X33 به رقابت خواهد پرداخت. همچنین چانگان ایدو باید با رقیبانی مانند جیلی امگرند EC7 و یا جک J5 مبارزه کند که باید گفت در مقابل آن ها پیشرانه ای ضعیف تر و خدمات پس از فروش گسترده تری دارد.
در شرایط فروش فوری آمده است که قیمت های ذکر شده با احتساب بیمه شخص ثالث است و مدت زمان تحویل خودرو حداکثر 60 روز پس از پذیرش است.
ما در مقاله هایی جداگانه این دو خودرو را بررسی کرده ایم که اگر قصد دارید با چانگان CS35 آشنا شوید به این صفحه و برای آشنایی بیشتر با ایدو به این صفحه مراجعه کنید.

نظرات کاربران

19 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/7/5
راستش قیمت ها که خوب و رقابتی هستش .
اما همچنان توجیهی برای خرید همچین خودروهایی دیده نمیشه .
ببه نظر من خرید یه مزدا 3 قدیمی خیلی از خرید ماشینی مثل ایدو منطقی تره ... برند معتبر و کیفیت بالاتر و حتی بازار دسته دوم بهتر .



به نظرم آدم باید خیلی پولدار باشه که بخواد اینجوری پولش رو دور بریزه . با فرض خوب بودن این ماشین فک کنم برای فروشش باید چند ماه وقت گذاشت . این طور ماشین ها برای خود بازار چین مناسبه نه اینجا
1393/7/5
سایپا نشون داده یه شرکت کاملا سردرگم و بدون استرتژیه!
هم ایدو رو از شرکت چانگان و هم اس 300 رو از زوتای که در یک کلاس و یک رنج قیمتی هستن (بیشتر از ارزش واقعی) می خواد بده بیرون انگار داره با خودش کشتی می گیره!
یا شاسی بلند بریلیانس رو با سی 35 چانگان و البته مثال های زیاد دیگه...!
1393/7/5
یعنی میشه ی روزی ماهم مثل بقیه دنیا ماشین درست حسابی سوار شیم اینا چیه ب خدا ..دیگه کارمون ب جایی رسیده که داشتن ماشین غیر چینی باعثه تفاخره
1393/7/5
خوب میرم یک میتسوبیشی لنسر دنده‌ای 1600 سی سی میگیرم بهتره که!!!!
1393/7/5
دیگه از صنعت خودرو چیزی باقی نمونده (مردم هم که انگار نه انگار دارن به خودشون خیانت میکنن با خرید این اشغال های درجه 3 چین)--- نه دولت به فکر مردم هست نه خود مردم به فکر خودشون هستن--- و رقابت در فروش و قالب کردن خودروی چینی به مردم فهیم و خدمات پس از فروش همچنان ادامه دارد
1393/7/6
درود بر بهداد و مصطفی
نظر هر دو رو قبول دارم
1393/7/6
کپی کاری احمقانه ای از شکل خارجی و چراغهای تویوتا و همچنین طراحی داخلی هیوندا!!!
موتور و تعلیق و فنی رو هم که دیگه خدا داند ...
1393/7/6
خدایی خیلی دل و جرئت میخواد خرید این آشغالا!!!
تو جاده که هیچ ، تو شهرم فکر کنم آدمو بزاره!!
1393/7/6
به نظر من همه ماشینای چینی از ماشینای داخلی سرترند
این رو باید واقعا منصفا پذیرفت
1393/7/6
آخه این نظرات منفی رو مردمی میزارن که داخلی سوار میشن
به نظرم که خودشون گول میزنن با این نظرات منفی . بابا واقع بین باشید چین خیلی پیشرفت کرده عزیزان من
1393/7/6
خیییییییییییییییییییییییییییییییلی گرونه!!!!!!! یعنی آدم لنسر و ام جی و اکسنتو ول کنه به خاطره این آششششششششغالا!!!! فقط و فقط و فقط خدمات پس از فروشش میتونه خوب باشه !!همین......البته سدانش قیافه داره هاااااا!
1393/7/7
خوبه معنی آشغال و کپی برداری را هم فهمیدیم . کاش همه آشغالها اینجوری بودند . منکه حداقل 10 ساله آفرود بازم و انواع و اقسام شاسی بلند رو خریدم و سوار شدم (نه قرضی و رفیق سواری) به خودم جرات چنین اظهار نظری نمیدم . الان همه ماشینها شبیه هم هستند . اگه آرم نذارندسخت میشه گفت برای کدام کمپانی هستند . همه کپی میزنند خوبه و به به و چه چه می کنید حالا که قراره یکی از برجسته ترین کمپانی های چین دو تا محصول با طراحی 100 درصد ایتالیایی به ایران بده ، ناراحتید ؟ هر دو ماشین کار دو طراح برجسته ایتالیایی هست و از تکنولوژی روز فورد و مزدا بهره بردند . اگر هم میگید کپی هست پس ایتالیایی ها کپی کردند نه چینی ها ! برای ایرانی جماعت همان پژو خوبه که تکنولوژی 10 سال قبلش را به ایران میده و ایران هم همون تکنولوژی را 15 سال دیگه هم تولید میکنه ! من قبول دارم که سدانش گران قیمت خورده و با تمام زیبایی و امکاناتی که داره ماکسیمم قیمتش 75 هست . ولی شاسی بلندش قیمتش خیلی مناسبه و همین الان حواله اون 14-15 تا بیشتر خرید و فروش میشه . دوستان اینکه ماشینش چقدر میارزه و از این بحثها نکنید . خودم تو کار واردات هستم و دنگ و فنگ واردات را میدونم . لطفا بدون تحقیق برای خودتون قیمت نذارید . این الفاظ آشغال و کپی را هم بذارید کنار و رویایی فکر نکنید !!! الان اسپرتیج فول خودش 83 تومانه که بدون گارانتی 149 و با گارانتی 159 فروخته میشه . قیمت ماشین تو ایران حداقل دو برابر میشه ! پس خواهشا بدون تحقیق نظر ندید . و مطمئن باشید که هیچکس نمیاد سالها تجربه وارداتش را مجانی در اختیار بذاره . فقط از برادرتون همین را به عنوان راهنمایی قبول کنید که شاسی بلند CS35 مشکل خرید و فروش پیدا نمیکنه که هیچ ، کلی هم فایده داره . ایدو هم سود داره ولی راحت 4 تومان اضافه خورده . اینکه شما دوست دارید چقدر قیمت بذارند مهم نیست ، مهم بازار هست و بازار هم به اینترنت کاری نداره !!! چراغ خاموش داره کارش را میکنه . جفت ماشینها هم خوبند . تو مشهد نمایش داده شدند . هیچ چی کم ندارند . لطفا حس و_طن پرست_ی تون گل نکنه . الان دنیای داد و ستد هست . وقتی نمیشه ماشین آمریکایی و آلمانی سوار شد ، باید با همین کره و چین کنار بیاییم . فکرم نکنید کره تهفه ای هست . همشون یه کرباسند . بهتره با مبلغ کمتر ، تکنولوژی روز سوار بشید .
1393/7/8
خیلی هم زیبا و با کلاس به نظر میان. واقعا قشنگ شدند .
همین ماشین را اگه فقط و فقط آرمشو بردارند و مثلا آرم تویوتا بذارند ، تمام دوستانی که نظر مخالف دادند ، شروع می کنند به تعریف و مدیحه سرایی و هرچی که بد گفتند را خوب می گند . قیمت هم بزنه 150 میلیون همه میگند مفته و کلی هم ذوق می کنند.
کلا ملت عجیبی هستیم !!!!!!!!!
1393/7/8
سلام من برای تحویله دی cs35 ثبت نام کردم رنگه قرمزش . یه کم بخاطره رنگش دودلم . تو عکس که خیلی قشنگه کلا ترکیب قرمز و مشکی خیلی زیباس . نظر دوستان چیه
1393/7/8
اول آقا مهدی مبارکتون باشه.دوم هم به نظر من رنگ قشنگی انتخاب کردید.خصوصا که تیپ اسپرت ماشین را بهتر نشون میده.سوم هم اینه که کمی رنگهای اصلی متفاوت هستند . بهترین راه برای شما مراجعه به آپارات هست و کلیپها رو ببینید . منکه قرمزش را می پسندم . به نظر من سفید . مشکی . قرمز رنگهای قشنگی برای این ماشین هستند.
1393/7/8
این عزیزانی ک میگن اشغاله حتما ک ن بی شک پولشون از پارو بالا میره..اخه تو این دورو زمونه ک پراید 20میلیون هس ماشین ب این خوشگلی و زیبایی واقعا میرزه..هرچقد هم کپی از سانتافه و سوناتاو ازرا باشه ولی قشنگه
1393/7/10
داش میثم ، جانا سخن از دل ما میگویی ! وقتی پراید معمولی 20 تومان هست ، این ماشین با این قیافه 100 تومان هم میارزه . منم رفتم کلیپها را دیدم . عجب دریفت و اسلالومی داره.
1393/7/14
دو مدل CS35 و CS75 و ایدو چانگان در چند کشور اروپایی(اسپانیا ، ایتالیا، رومانی، مجارستان، اتریش و ... و آمریکای جنوبی و روسیه) دو سال است که بفروش میرسند، من خودم هم CS35 & CS75 را در روسیه خریده بودم ، هرجفت آنها فوق العاده بودندمخصوصا cs75 محشره، هر جفتشان را شرکتی استفاده میکردیم و بعد از یکسال هرکدامشان حداقل 200 هزار کیلومتر می دویدند چون سالی 2 تا 4 بار تا آذربایجان و دیگر کشور ها باید میرفتیم. فقط تسمه تایم و قطعات مصرفی را عوض میکردیم. الان تو تهران هم پیش ثبت نام کردم و میخوام پرادو را هم جای آن بفروشم. راستی اینو یادتون نره الان همان بنز و کیا و تویوتا و .. که دارید سوار میشید و به به میکنید تقریبا" بین 75 تا 85% قطعاتشان در چین یا ویتنام تولید میشود و به آلمان و ژاپن و کره منتقل و اسمبل میشن. قیمت دلاری cs35 درچین 16500 دلار است و اسپرتیج هم در کره 19000 دلار است، فقط 3000 دلار باهم فرق قیمتی دارند . حالا مقایسه کنید.
1394/6/18
بنظر من ماشین خوب است ولی من منتظر cs75هستم تا بخرم