موضوعات داغ

تیونینگ فوق العاده هیوندای جنسیس

عکس مطلب اول
شرکت تیونینگ ARK Performance یک پکیج بدنه را برای هیوندای جنسیس طراحی کرده و قصد دارد تا این پکیج را در نمایشگاه SEMA امسال به نمایش بکذارد.
باید گفت که هیوندای جنسیس سدان 2015 با این کیت بدنه کاملا تغییر کرده است. کیت بدنه آیرودینامیکی آن توسط Infinite Auto Design طراحی شده و تمامی آن از فیبر کربن ساخته شده است.
تغییراتی دیگری نیز روی این خودرو اعمال شده که می توان به استفاده از سیستم تعلیق AirREX و یا ترمزهای برمبو (Brembo) در جلو و عقب اشاره کنیم. همچنین تایرهای جنسیس در این تیونینگ تغییر کرده و از نوع Nitto Tire NT05 استفاده شده است.
اما با وجود چهره خشن و کیت بدنه متفاوتی که روی جنسیس نصب شده، باید گفت که مهم ترین قسمت تیونینگ این خودرو زیر درپوش موتور است. جایی که یک موتور 8 سیلندر 5 لیتری جای گرفته و روی آن سوپرشارژ Rotrex نیز نصب شده است. همچنین سیستم خروجی اگزوز این کره ای تغییر کرده و از نوع GRiP و با پوشش فیبرکربنی روی آن نصب شده است. تمامی این تغییرات باعث شده تا قدرت خروجی جنسیس از 420 اسب بخار به 550 اسب بخار برسد.
همانطورکه گفته شد ARK Performace می خواهد از این کره ای خشن و قدرتمند در 4 نوامبر در نمایشگاه SEMA لس آنجلس رونمایی کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/7/9
یعنی عاشقشم
1393/7/9
چقدر پراید خوبه !!!!!!!!
1393/7/9
چرا پس آرم بنتلی روی ماشینه؟!!
1393/7/9
محمد جان این لوگوی مخصوص جنسیسه...
البته این لوگو بیشتر شبیه استون مارتینه