موضوعات داغ

ارایه رنگ خاص بی ام و M6 گرن کوپه

عکس مطلب اول
به تازگی بی ام و رنگی خاصی به نام Java Green را برای بی ام و M6 گرن کوپه ارایه کرد ه است. سفارش این رنگ تنها از طریق برنامه شخصی سازی بی ام و امکان پذیر است و در حدود 5 هزار یورو قیمت دارد.
البته با پرداخت این مبلغ نه تنها چنین رنگ خاص و جذابی را روی خودروی خود خواهید داشت بلکه تغییرات دیگری مانند درپوش موتور فیبرکربنی Manhart و اسپلیتر فیبرکربنی Kelleners نیز روی آن نصب خواهد شد.
بی ام و M6 گرن کوپه تیونینگ شده دارای دیفیوزر و سیستم خروجی اگزوز تیتانیومی است و خروجی اگزوز نیز از فیبر کربن است و توسط شرکت Akrapovic ساخته شده است.
این آلمانی خوش استیل و زیبا به یک پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو مجهز شده که می تواند با تقویت صورت گرفته در این نسخه حداکثر 552 اسب بخاری که در مدل استاندارد تولید می شد را به 754 اسب بخار افزایش دهد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/7/26
ایران خودرو هم این رنگو واسه 206 میزنه دیگه کجاش خاصه پیشرفت کرده خدایی فرغون خودرو پا به پای بی ام دبیلو میاد.
1393/7/26
واقعاً قشنگه . اين آلمانها در زمينه صنعت كولاك اند جداً. آخه اين رنگ بندي كه اينقدر زيبا روي اين ماشينهاشون ميشينه را چطوري كشف ميكنن ؟؟؟؟ به خدا ما ايرانيها هم اگه يك كمي اين دست تقدير راحتمون ميگذاشت - با اين تاريخ هنر و رنگي كه داريم - شايد ميتونستيم يه روزي به يك چنين توليدات با كيفيت و درجه يكي افتخار كنيم . از دست اين "تقدير" ...
1393/7/27
بیرونش قشنگتر از درونشه
خیلی خوش قیافست
1393/7/27
خیلی خوششششششششششکله
1393/7/27
کاش این رنگ مات بود .
من عاشق این رنگم . همیشه تو بازی های پی سی همین رنگ رو میزارم .


نوش جان کسایی که پولش رو دارن .
1393/7/28
میشه گفت هیچی کم نداره موتور قوی , مصرف سوخت کم , ظاهری زیبا , تکنولوژی فوق العاده و ... عالیه پسر