موضوعات داغ

لتونی و خودروی 1500 اسبی!

عکس مطلب اول
شاید نام دارتز (Dartz) را شنیده باشید. خودروسازی که در کشور لتونی فعالیت می کند و به محصول عجیب، بزرگ و قدرتمند خود به نام Promborn مشهور است. دارتز به تازگی مدل Black Shark از سری Prombron را معرفی کرده است. این خودرو آنچنان عجیب و غریب است که به آن لقب خودروی جاسوسی قرن 21 را نیز داده اند.
بدنه خودروی Prombron Black Shark از تیتانیوم ساخته شده و در آن از اسکنرهای رتینا، تشخیص اثر انگشت، دوربین های مخصوص، چراغ های مخصوص اعلام خطر، دستگیره هایی با قابلیت نامرئی شدن و شوک الکتریکی، استفاده شده است.
این شاسی بلند بر پایه مرسدس بنز GL ساخته شده و پکیج کمکی سرنشین جلو نیز روی آن نصب شده است. روی این غول پیکر دو نوع موتور نصب خواهد شد، یکی پیشرانه 8 سیلندر 5.5 لیتری توئین توربو که تقویت نیز شده است و دیگری موتور 12 سیلندر 6 لیتری مرسدس بنز که مجهز به توئین توربو نیز می باشد و می تواند 1500 اسب بخار را تولید کند.
با وجود اینکه احتمالا افراد زیادی مایلند چنین خودرویی را داشته باشند اما دارتز اعلام کرده که تنها 5 دستگاه از آن را تولید خواهد شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/7/27
یا علی رسما تانک ساخته طرف
1393/7/27
دوستان یه نگاهی هم به آدرس زیر بندازید.
این کمپانی محصولی با نام knight XV تولید کرده. تقریباً مثل اینه.
www.conquestvehicles.com
1393/7/27
یکی سفارش بدید برای مدیران ویران خودرو و سایپا تیکه تیکه هم وانتش تولید میکنند هم برای نفرین 70 ملیون ایرانی جای خوبی برای قایم شدن
1393/7/28
باور کنید دانش میخواداین کارا که ما نداریم
1393/7/30
هفت شهر عشق را عطار گشت ... ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم . لتونی لایک