موضوعات داغ

تبلیغ جالب آئودی Q3

عکس مطلب اول
شاید پیدا کردن جای پارک در اکثر شهرهای بزرگ دنیا یک مشکل بزرگ باشد و این مشکل زمانی بدتر می شود که شما یک خودروی بزرگ مثل یک شاسی بلند داشته باشید.
با توجه به این مشکل نمایندگی آئودی در کانادا یک تبلیغ جالب را منتشر کرده است. در این تبلیغ یک خودروی آئودی Q3، در حال جستجوی یک محل برای پارک خودرو است و محل مناسبی را پیدا نمی کند. لذا این راننده با قابلیت آئودی Q3 سعی می کند بین یک خودروی فولکس واگن Jetta و دیوار(!) خود را جا دهد.
البته این کار به این آسانی ها هم نیست و در حقیقت با استفاده از جرثقیل های کوچک چنگک دار این خودرو را بلند کرده اند و سپس یک چهارچرخ مخصوص ساخته شده زیر آن قرار گرفته است. ولی در هر صورت ایده ای که آئودی برای این تبلیغ استفاده کرده بسیار تحسین برانگیز موثر است.
این تبلیغ را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/8/3
lotfan moshakhate fanie audi a3 ro bezarid dar manateghe azad ba gheimate khubi mishe kharid vali etelaati azash nadarim ba sepas faravan va khaste nabashid khedmate shoma k zahmat mkeshid
1393/8/3
زیاد از Q3 نمیدونم ولی A1 یه هچ بک فوق العاده بود
1393/8/3
همین زیبایی و کیفیت ائودی بس که دل همه رو برده . رقیبش هم تیبا هاچ پشم داخلی هست :)
1393/8/4
اینجا آلمان هست با بهترین کیفیت و برترین تکنولوژی
"تو برنامه تخته گاز هفته پیش سه تا ماشین گران قیمت برا تست آورده بود و تنها ماشینی که جان سالم بدرد برده بود و رنگش بر اثر برخورد سنگ ریز خراب نشده بود آئودی بود ولی مک لارن و فراری هم روی کابوت رنگش پریده بود و هم زیر ماشین موماش کنده شده و کلا خراب شده بود" جالب اینجاست که آئودی از همه ارزانتر هم بود
1393/8/4
علی آقا منم دیدم اون قسمتی که گفتی.
تازه قضیه بزرگتر از ایناست...
آئودی صاحب لامبورگینی هم هست