موضوعات داغ

بی ام و آلپینا B6 گرن‌کوپه

عکس مطلب اول
معمولاً شرکت‌های زیادی به دنبال تیونینگ محصولات بی‌ام‌و هستند ولی در بین آن‌ها آلپینا (Alpina) جزو بهترین‌هاست و این شرکت نه تنها از خودروهای باواریایی را از نظر ظاهری، بلکه از نظر فنی و پیشرانه نیز تقویت می‌کند.
این بار آلپینا دست روی یک سری 6 گرن‌کوپه xDrive گذاشته و از آن یک B6 ساخته که سریع‌تر از نمونه M این خودرو است. بی‌ام‌و B6 کرن‌کوپه مجهز به یک کیت بدنه اسپرت شده و مورد خاص آن در این کیت استفاده از درپوش موتور Manhart است که در کمتر خودرویی دیده می‌شود. البته استفاده از محصول Manhart روی یک محصول آلپینا کمی جای تعجب نیز دارد!
بی‌ام‌و B6 گرن‌کوپه نه تنها از نمونه M آن سریع‌تر است بلکه سریع‌ترین محصول آلپینا است که تا کنون تیونینگ شده است. این آلمانی تقویت شده به یک پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوشارژ به حجم 4.4 لیتر مجهز شده که می‌تواند حداکثر 540 اسب‌بخار و 730 نیوتن‌متر را تولید کند اما این تمام ماجرا نیست و نکته قابل توجه در مورد پیشرانه و قدرت آن استفاده از سیستم xDrive در این خودرو است که باعث شده تمامی این نیرو به صورت مناسبی بین چرخ‌ها تقسیم شود و به کمک آن تنها در 3.9 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.
با تمام این تفاسیر باید گفت که این خودرو آنچنان هم ارزان نیست و برای آن باید 117.300 دلار پرداخت شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/8/22
خیلی عالی شده مخصوصا عکس اخر طراحیه داخلیش. با اون رانندگی که تو ایران میکنن همون بهتر که عکسشو ببینیم .شوخی کردم میخوامش
1393/8/23
بی ام و همین طوری عالی هست.
دیگه وقتی تیونینگ کنن عالی تر هم میشه.
جادار موتور قوی با راندمان بالا لوکس زیبا و خلاصه یه ماشین همه چی تمام
1393/8/23
نمیشه توصیفش کرد، ولی این کجاش کوپه هستش؟؟
1393/8/24
BMW جان
این که میگن کوپه به این معنا نیست که لزوما 2 دره! الان سری 6 گرن کوپه 4 تا در داره ولی بهش میگن گرن کوپه