موضوعات داغ

رونمایی از فورد ماستنگ GT350

عکس مطلب اول
بعد از انتشار چندین عکس تبلیغاتی، بالاخره فورداز مدل ماستنگ GT350 رونمایی کرد. این خودرو به یک پیشرانه غول پیکر 8 سیلندر 5.2 لیتری مجهز شده که متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق عملکرد آن منتشر نشده اما فورد اعلام کرده که می تواند بیش از 500 اسب بخار و حداکثر 542 نیوتن متر را تولید کند.
روی این آمریکایی محبوب پکیج Track Pack به صورت سفارشی قابل نصب است و می توان روی آن سیستم خنک کننده روغن گیربکس و موتور و صندلی های Recaro و همچنین درپوش موتور آلومینیومی و رینگ های 19 اینچی نصب کرد.
روی چرخ های جلو ترمزهای 394 میلیمتری برمبو نصب شده و در عقب نیز مدل 380 میلیمتری نصب شده است. روی ماستنگ GT350 کیت بدنه ای نصب شده که چهره آن را خشن تر از گذشته کرده و در آن از قسمت های فیبرکربنی نیز استفاده شده است.
از دیگر امکاناتی که می توان روی این خودرو به صورت سفارشی نصب کرد می توان به سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سیستم صوتی Shaker و صفحه نمایش 8 اینچی MyTouch Ford اشاره کرد.
در زیر می توانید تیزر تبلیغاتی این خودرو را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/8/28
یه نگاه به این میکنم و یه نگاه به ماشین خودم...فقط میتونم حسرت بخورم...اینا چی میسازن و ملتشون چی سوار میشن ما چی.پراید شده آرزوی خیلیا تو ایران.اینا فقط رویا های قشنگیه برای مردم کشوری که 3900سال قدمت داره...
1393/8/29
آفرین بر تو ای امیر علی جان حرف دل ملت غیور همیشه در صحنه رازدی گلم
1393/8/29
امیر علی این تازه آنچنان از نظر موتوری شاخ نیست نسبت به ماشینای ازوپایی حرفی برا گفتن نداره.
سرنوشت ما هم همینه
باید این آشغالای از رده خارج رو با چند برابر قیمتو کیفیت پایین تر سوار شیم.حرف هم که میزنی ربط میدن بجای دیگه آدم مجبور میشه هیچی نگه.
1393/8/30
قیمتش چی پس؟ببینم پراید بخرم یا از اینا
1393/8/30
سایت شمااوایل بسیار فعال بود چه اتفاقی افتاده که دیربه دیر سایتتان راآپدیت میکنید
1393/8/30
به امیدروزی که تولیدپراید متوقف بشود
1393/9/1
اینها هم ماشین می سازند.ما هم ماشین میسازیم.اصلا چرا ما نباید سوار شیم.؟هفتاد میلیون نفر باید تاوان عده قلیل کارکنان ایران فرغون رو پس بدهند.دیه انسانهایی رو که سالانه به خاطر آشغالهای ایرانی جان خودشون رو از دست میدهند رو بریزن به حساب کارکنان ایران فرغون تا دست از سر این مردم بردارند و کارخونشون رو تعطیل کنند اونوقت دیگه ما نه این همه کشته داریم نه مجبوریم آشغالهاشون رو بخریم.
1393/9/1
فقط پراید 131 دو ایربگ!