موضوعات داغ

تولید 300 دستگاه سوبارو فارستر خاص

عکس مطلب اول
سوبارو به تازگی از مدل خاصی از فارستر رونمایی کرده که tS نام گرفته و از نظر ظاهری کمی جدیتر از مدل استاندارد است. روی این سوبارو از رینگ های 19 اینچی استفاده شده و سپرهای جلو و عقب آن تغییر کرده و همچنین یک بال روی آن نصب شده است.
روی سوبارو فارستر tS سیستم تعلیق جدید اسپرتی نصب شده که باعث شده ارتفاع این شاسیبلند شهری به اندازه 15 میلیمتر کوتاه‌تر شده است.
در داخل کابین این خودروی خاص، تجهیزاتی مانند صندلی های اسپرت با روکش چرمی به همراه لوگوی STI، غربیلک فرمان اسپرت با روکش چرمی، تزئینات فیبرکربنی و بعضی تغییرات دیگر مانند صفحه نمایش با لوگوی STI و یا دکمه استارت جدید نصب شده است.
روی سوبارو فارستر tS یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ نصب شده که به کمک ECU نصب شده بهینه نیز شده است. در نهایت با تمامی تغییرات این پیشرانه می تواند حداکثر 280 اسب بخار و 350 نیوتن متر را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این ژاپنی از نوع Lineartronic است که به کمک TCU بهینه نیز شده و یک خنک کننده جدید روغن نیز روی آن نصب شده است. همچنین ترمزهای استفاده شده روی این خودرو برمبو است که لوگوی STI نیز روی آن نصب شده است.
سوبارو قصد دارد که تنها 300 دستگاه از این خودرو را تولید کند و قیمت آن را نزدیک 30 هزار یورو تعیین کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/9/5
برند ژاپنی مورد علاقه ی منه
یه روزی یه سوبازو میخرم
1393/9/5
برند خاص ..........

خودروی خاص .......
1393/9/5
این هنوز خاص سوبارو باید مدل معمولیش رو این طوری تولید میکرد