موضوعات داغ

iA و iM، دو پرچمدار جدید سایون

عکس مطلب اول
سایون ( Scion )، شرکت خودروسازی آمریکایی زیر مجموعه کمپانی تویوتا، از دو محصول جدید خود در دو کلاس هاچ بک و سدان با نام‌های iA و iM پرده برداری کرد.
در زیر کاپوت نسخه سدان سایون یعنی iA به طور استاندارد تنها یک پیشرانه 1.5 لیتری 106 اسب بخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که به همراه جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی با قیمت 15 هزار و 700 دلاری و با جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک با قیمتی 16 هزار و 800 دلاری عرضه می‌شود. البته با خرید این خودرو صاحب خودرویی با سیستم جلوگیری از برخورد، سیستم چند رسانه‌ای مجهز به یک صفحه نمایشگر 7 اینچی با قابلیت تشخیص صدا، استارت دکمه‌ای و ورود و خروج بدون کلید به داخل کابین هم خواهید شد.
برای مدل هاچ بک iM هم شرکت سازنده یک پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر را در نظر گرفته که با بهره‌مندی از سیسم زمان بندی متغییر سوپاپ‌ها، حداکثر 137 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که می‌توان آن را به همراه یک جعبه دنده دستی با برچسب قیمتی 18 هزار و 460 دلاری و با جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT به قیمت 19 هزار و 200 دلاری تهیه کرد.
اگر هم به دنبال نسخه‌ای اسپرت از این محصول می‌گردید، شرکت سازنده بسته‌ای آیرودینامیکی اسپرت را آماده کرده که شامل چراغ‌های تمام LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز، قطعات آیرودینامیکی برگرفته شده از سایون FR-S یا همان تویوتا GT86 خودمان و رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی چرخ‌ها می‌شود که می‌توان برای اتومبیل خود سفارش داد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/10
اون ماشین سدان رو با همکاری مزدا ساخته فکر کنم
1394/4/10
ماشینای خوبی هستند برای افراد کم درآمد و کارگران و کسانی که در اون حد پولی ندارند.شما پراید یا ام وی ام 110 خودمون رو در نظر بگیرید براشون همچین حکمی داره.ولی وای از روزی که بخواد وارد ایران بشه.قیمتش چند؟80 میلیون.مثل پیکانتو که از هر جهت نگاه میکنم میگم ادم چرا باید یه همچین ماشینی رو بگیره؟اصلا به قیمتش نمی ارزه.ادم با این پول یه چینی بگیره بهتره!دیگه تعصب در چه حد خب یک کم عاقلانه فکر کنیم.الان یه سریا میگن نه این کیاست و فرق داره و اینا و در جواب میتونم بگم برو بینیم باووو...!!!!خب اگر این ماشین قیمتش کمتر میبود آدم واقعا نیاز پیدا میکرد و به درد شهر هایی مثل تهران که شلوغن میخورند.ایرتویا سایون رو با قیمت خوب وارد کنه براش بد نمیشه.
1394/4/11
اینا که همش می گن دستی و اتومات
ولی توی عکس ها همه اتوماتند پس چرا می گن دستی؟