موضوعات داغ

مرحله دوم پیش فروش رنو کپچر از شنبه

عکس مطلب اول
اوایل خردادماه بود که اولین مرحله از فروش رنو کپچر توسط ایران خودرو شروع شد و در آن زمان به مناسبت نیمه شعبان قیمت تحویل فوری آن کمی بیش از 98 میلیون تومان اعلام شد. حال دومین سری از پیش فروش این خودرو قرار است از سوی این خودروساز وطنی از شنبه یعنی 13 تیرماه از سر گرفته شود.
در شرایط مرحله دوم موعد تحویل پاییز 94 خواهد بود. هنوز تمامی شرایط این مرحله اعلام نشده اما هر آنچه باشد ورود این خودروی روز اروپایی امری خوب از سوی این خودروساز محسوب می‌شود و بعد از موج بزرگ چینی که چندی است بازار کشور را قبضه کرده، ورود چنین خودروهایی آن هم از سوی بزرگان خودروسازی کشور امری نیک محسوب می‌شود.
برای یادآوری این فرانسوی خوش استیل به پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند حداکثر 116 اسب‌بخار و 190 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند.
برای آشنایی بیشتر با این خودرو به این صفحه مراجعه کنید.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/11
با توجه به قيمت ١٠٥ ميليون بنظرتون ميارزه؟؟
اتوماته يا دستي؟؟؟
چند سال گارانتي داره؟؟
1394/4/11
اگر به این نکته توجه کنید که اکثر خودروهای وارداتی نسبت به بازار اصلی با قیمتی بیش از دو برابر به بازار عرضه میشوند و این خودرو با قیمتی کمتر از دو برابر در حال عرضه هست میشود گفت که ارزش خرید دارد. این خودرو تا جایی که میدانم با قیمتی در حدود 69 میلیون در مناطق آزاد عرضه میشود (البته مطمئن نیستم که با همین آپشنهایی باشد که ایران خودرو ارایه میکند) که بالاتر از قیمت خودروهایی مثل کیا سراتو وارداتی هست. استفاده از تکنولوژی گیربکس دو کلاچه شش دنده، موتور با تکنولوژی توربو شارژ، آپشنهای ایمنی از جمله esp و tcs و 4 ایربگ ، 5 ستاره ایمنی از یوروانکاپ از جمله نکات مثبت این خودروست. نکته قابل تامل در مورد این خودرو فضای نسبتاً کوچک اتاق و صندوق عقب آنست که نسبت به خیلی از خودروهای سدان موجود بازار کوچکتر هست. در مورد گارانتی قاعدتاً چون فعلاً وارداتی هست باید 5 سال و 150 هزار کیلومتر گارانتی داشته باشد. گیربکس هم اتومات 6 دنده دوکلاژه است.
1394/4/11
ظاهرأ دستیه گارانتی هم ایرانخودرو مگه بیش از یکسال با 4000 کیلومتر میزاره
1394/4/11
کاش سانروف هم داشت
1394/4/11
واقعا با این پول ارزش داره
1394/4/11
اقا احمد رضا یه نکته بگم . گیربکس این ماشین دستی و دو کلاژه است که از گیربکسای دستی معمولی خیلی نرم تره.در ضمن این سیستم دو کلاژه رو ماشینای که قیمتشون بالاتر 150 میلیون است و گیربکسشون دستی استفاده میکنن.
1394/4/12
ببخشيد ميشه به من توضيح بدين كه كلاژ چيه ؟؟؟ فكر كنم منظورتون كلاچ باشه نه ؟؟!!!
1394/4/12
سیستم دو کلاچ میشه بگی چی هست عزیزم؟ فقط رو ماشین های بالای 150 میلیون و دنده دستی نصب میشه؟؟؟؟😄😄😄😄😄😄😄😄

خیلی خوب بود.
1394/4/11
با این بنزین داخلی موتور توربو اونم 1.2 لیتری فک نکنم جواب این هیکل رو بده
1394/4/11
ممنون احمدرضا جان
من يكم كه سرچ كردم متوجه شدم كه اتوماته و تو بازار آزاد تو سايت باما قيمت رو ١٢٠ ميليون ميدن كه نميارزه
منتها اگه باهمون ٩٩ تومن عرضه بشه شايد بازار خوبي پيدا كنه
1394/5/23
به نظر من نهايتا ٨٠ميليون مي ارزه قيمت گذاري بايد طوري باشه كه متناسب با كيفيت و رقابت پذيري بازار باشه .