موضوعات داغ

تعیین قیمت بی‌ام‌و سری 2 توسط پرشیا خودرو

عکس مطلب اول
آذرماه سال گذشته بود که خبر از ورود بی ام و سری 2 دادیم و در مقاله‌ای به صورت مفصل به این خودرو پرداختیم که می‌توانید با این خودرو در این صفحه بیشتر آشنا شوید.
اما در حالیکه در تمامی این مدت، سری 2 در لیست خودروهای مجاز به واردات قرار داشت، ولی خبری از ورود آن به بازار نشد تا آنجاکه گویا بالاخره پرشیا خودرو تصمیم به واردات آن گرفته و در تیرماه قیمت نهایی آن را در لیست قیمت خود قرار داده است.
البته در تماسی که با این شرکت داشتیم متوجه شدیم که هنوز هیچ نمونه‌ای از آن وارد کشور نشده اما قرار است تا یک ماه دیگر این کوپه آلمانی خوش استیل وارد کشور شود.
به اصل مطلب برمی‌گردیم. بی‌ام‌و سری 2 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری و گارانتی قیمتی برابر 323 میلیون تومان دارد. اگر به بازار آزاد نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که معمولاً قیمت پرشیا خودرو کمی از نمونه‌هایی که به صورت آزاد وارد می‌شوند بیشتر است و این برای گارانتی و بیمه آن است یعنی احتمالاً شاهد حضور سری 2 به صورت آزاد و با قیمتی کمی کمتر از 323 میلیون تومان نیز خواهیم بود.
در هر صورت ورود این کوپه زیبای بی ام و می‌تواند سگمنتی جدید را در بازار احیا کند که تا بحال در بازار ما آنچنان به آن پرداخته نشده است و مطمئناً باعث خوشحالی علاقمندان بی‌ام‌و در ایران خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/11
مهندسی عالی ،موتور پرقدرت و کم مصرف،زیبا و جذاب،کیفیت بالا
همه بی ام و ها بهترین اند.
1394/4/11
نسبت به قیمت اصلا نمیرزه...نسبت به قیمت... با نصف این پول میشه تویوتا gt86 خرید..اسپرت تر و بهتر... این فکر کنم با موتور 2 لیتری 180 اسب داره اما جی تی 200 اسب... کیفیت و دوام تویوتا که دیگه همه میدونن...
1394/4/11
من هم با شما موافقم بخصوص در کیفیت و دوام چون خودم تو کار خودرو ام این رو می دونم در بعضی موارد در کیفیت و دوام تویوتا از مرسدس یا حتی بی ام و بهتر بوده البته مشکل پیش نیاز برای طرفداری بنز و بی ام و
1394/4/12
وقتی هیچ آپشنی تو ناشیناش نمیذاره.چی باید خراب بشه!
1394/4/12
برای آپشن داشتن تویوتا لکسوس رو گذاشته
1394/4/11
خبر از جیب مردم دارید آیا؟؟!!!
آره خبر ورود این خودرو باعث خوشحالی میشه اما برای چه کسانی؟
1394/4/12
با توجه به خطوط طراحی قدیمی اصلا ارزنده نیست.با این پول اتومبیلهای بسیار بهتری در بازار هست مثل class C Benz۲۰۱۵/۶ که دهها برابر این سوکسه داره
1394/4/14
یاشاسین ب ام و