موضوعات داغ

بی ام و 235i با نشان M

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی بی ام و در ابوظبی به معرفی نسخه جدید و قدرتمندتر از 235i با بسته عملکردی M پرداخت.
اگر مدل استاندارد بی ام و سری 2 را به خاطر داشته باشید، تغییرات اعمال شده بر روی این مدل را به طور کامل احساس خواهید کرد. در جلو همانطورکه می‌بینید، سپر به طور کلی عوض شده و ورودی‌های هوای دو طرف آن به تیغه‌های افقی اضافه مجهز شده و سپر هم بزرگ‌تر از قبل شده و بامپر یا تیغه‌ای آیرودینامیکی برای افزایش چسبندگی، در زیر آن طراحی شده است و چراغ‌های تاریک‌تر هم جایگزین چراغ‌های استاندارد آن شده است. جلوپنجره خودرو هم یک تکه به رنگ مشکی درآمده و بر روی دو ستون از آن رنگی آبی و قرمز به عنوان نماد سری M، نقاشی شده است.
در عقب نیز به نسبت مدل استاندارد، باله‌ای آیرودینامیکی فیبرکربنی و دیفیوزری جدید با سیستم اگزوز اسپرت نصب شده‌اند. در داخل کابین هم روکش‌های چرمی صندلی‌ها و پنل‌های قرمز رنگ درب ها، دستگیره‌های آلومینیومی درب ها، پدال‌های آلومینیومی، غربیلک جدید فرمان با قسمتی ساخته شده از آلومینیوم و ...، قسمت‌هایی هستند که نسبت به مدل استاندارد در این خودرو شامل تغییرات شده‌اند.
در محدوده قدرتی به صورت استاندارد برای این مدل نیز پیشرانه‌ای 3 لیتری TwinPower شش سیلندر در نظر گرفته شده که حداکثر قدرتی 326 اسب بخاری و گشتاوری 450 نیوتن متری تولید می‌کند که با اتصال آن به جعبه دنده‌ای دستی، حداقل شتاب صفر تا صد 5 ثانیه‌ای و با متصل کردن جعبه دنده‌ای خودکار دو کلاچه به آن نیز حداقل شتابی صفر تا صد 4.8 ثانیه‌ای را به ثبت می‌رساند، ولی به دلیل محدود شدن سرعت آن‌ها به صورت الکترونیکی، با هر دو جعبه دنده تنها می‌توان به حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی رسید. علاوه بر این، ب.ام.و به صورت سفارشی یک پیشرانه 380 اسب بخاری را هم برای M235i کنار گذاشته که قادر به رساندن حداقل شتاب صفر تا صد خودرو به 4.4 ثانیه است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/13
با موتور 3000 شش سیلندر و پکیج ام پاور 326 اسب قدرت داده و با این زمان صفر تا صد .خوبه.
اما این پکیج با توربو هست یا سوپر شارژر؟
اگه با توربو باشه پس موقع تخته کردن، لگ حدودا 1 ثانیه ای می زنه .
1394/4/13
به احتمال زیاد توربو باشه در حال حاضر فقط ائودی a7 ئه که پکیج سوپر شارژ داره لگ هم خیلی وقته با پشیرفت تکنولوژی به حداقل رسیده و تاثیرش ناچیزه
1395/7/29
سلام این ماشینیکه الان توضیحاتشو دادید موجودیش تو ایران هست؟ پرشیا خودرو بازم وارد میکنه از این مدل؟ لطفا جواب بدین ممنونم