موضوعات داغ

هوراکان رودستر، آخرین پروژه در دست کار

عکس مطلب اول
لامبورگینی هوراکان را که دیگر می‌شناسید؟! یکی از دو سه محصول اخیر شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی که از همان اول کار برای جایگزین کردنش با محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول لامبورگینی یعنی لامبورگینی گالاردو، مراحل طراحی و توسعه و در نهایت تولید را پشت سر گذاشته و انصافا هم برخلاف بعضی از برندهای جایگزین شرکت‌های مختلف خودروسازی، یکی از موفق‌ترین محصولاتی است که ادامه دهنده راه نسل قبلی خود بوده است. بهتر است مقدمه چینی بیشتر را کنار بگذاریم و به سراغ اصل مطلب برویم.
در واقع هدف از پرداختن به این مقاله، گزارش‌های اخیر شرکت خودروسازی لامبورگینی است که مبنی بر کار کردن این شرکت بر روی ساخت یک نسخه رودستر (کروکی) از لامبورگینی هوراکان است که در حال حاضر مراحل اولیه طراحی را پشت سرگذاشته و همچنین قرار است به صورت رسمی در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016 که در اوایل سال جدید میلادی برگزار می‌شود، معرفی شود. از این جهت، طراحان استودیوهای مستقل خودرویی دست به قلم شده و طرحی رندری و گرافیکی را از این محصول ارائه کرده‌اند که تنها سقف لامبورگینی هوراکان را قیچی کرده و این محصول را تبدیل به یک برند اسپرت رودستر کرده‌‌اند. البته این طرح مفهومی هم چندان دور از واقعیت نیست، چون دیگر محصولات استاندارد لامبورگینی هم به همین شیوه و با تغییرات اندک به خودروهای رودستر تبدیل می‌شوند.
در زیر کاپوت این خودرو هم با استناد بر دیگر مدل‌های رودستر لامبورگینی، می‌توان انتظار همان پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری 610 اسب بخاری با گشتاور 560 نیوتن متری را برای هوراکان رودستر داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/10
فکرکردی چی اینم کپی می کنیم.
وطنم پاره ی تنممممم