موضوعات داغ

معرفی نسل جدید میتسوبیشی پاجرو اسپرت

عکس مطلب اول
پاجرو، شاسی بلند نام آشنا و معروف شرکت خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی که چند ماهی می‌شود تصاویر متعدد استتار شده و این اواخر بدون پوشش از آن در وبسایت‌های مختلف خودرویی سراسر جهان منتشر شده است، یکی دو روز پیش به صورت رسمی توسط میتسوبیشی معرفی شد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این خودروی چشم بادامی آشنا کنیم.
از نظر طراحی همانطور که می‌بینید، نسل جدید پاجرو هم همانند میتسوبیشی اوتلاندر و مفهومی‌های اخیر میتسوبیشی، از طراحی جدید شاسی بلندهای میتسوبیشی سود می‌برد، به این صورت که در نمای جلویی اتومبیل، برای پاجرو چراغ‌های باریک تمام LED، جلوپنجره‌ای مشبک با قطعات کرومی متعدد و با حاشیه‌ای کرومی کشیده شده تا پایین سپر که هم به عنوان قابی برای مه شکن‌های اصلی، ایفای نقش می‌کنند، طراحی شده است. در طراحی نیم رخ این محصول هم احتمالا متوجه شباهت نزدیک آن با طراحی ولوو XC90 شده‌اید که در نیم تنه عقبی این خودرو بیشتر به چشم می‌آید و شباهت‌ها به هم نزدیک‌تر می‌شود. در عقب هم میتسوبیشی از طراحی نسبتا ساده‌ای برای شکل گیری این بخش استفاده کرده که تنها چراغ‌های اصلی آن با قابی کشیده و باریک، طراحی امروزی و جالبی ارائه کرده است.


در خصوص مشخصات فنی این خودرو هم با توجه به این که به صورت رسمی معرفی شده است، باز هم شرکت سازنده خساست به خرج داده و اشاره‌ای به میزان قدرت و گشتاور و همچنین میزان مصرف سوخت تولیدی این پیشرانه‌ها نکرده و تنها گفته که یکی از پیشرانه‌ها از نوع 2.4 لیتری توربوشارژر MIVEC است که به یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. البته چندان نگران این مسئله نباشید، چون این محصول قرار است به همراه میتسوبیشی به نمایشگاه فرانکفورت ماه آینده آورده شود که اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر آن در جریان نمایشگاه فرانکفورت ارئه خواهد شد.
در آخر هم لازم می‌دانیم به این نکته اشاره کنیم که این محصول در مرحله اول در بازار تایلند و پس از آن در بازار استرالیا و پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه این محصول در تایلند و استرالیا هم در بازار‌های جهانی متشکل از 90 کشور مختلف عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/11
بينظيره
1394/5/11
عقبش رو یکم بد کارکرده
1394/5/11
جلوش خیلی شیکه اما پشتش نه. شبیه ولوو شده
1394/5/11
ماشین به این خفنی چرا سانروف نداره؟
1394/5/11
نه ...
خوشم نیومد! XC90 چیز دیگس
1394/5/12
اخه این کجا xc90 کجا ولی خدایش خیلی عالیه موتورشم عالیه
1394/5/11
علییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این شاسی بلنده یا وانت؟
1394/5/11
چرا رد لاینش از 4000 شروع میشه؟
موتورش دیزل یا دقت طراحیش پایین؟
1394/5/11
طراحی جلوی خودرو بسیار زیبا و طراحی عقب آن بسیار زشت است. به خصوص خطی که تاسپر کشیده شده است.
1394/5/12
واقعا طراحی عقبش بی ریخته!!!!
1394/5/11
طراحی عقبش یجوریه انگار داره خون گریه میکنه
1394/5/12
ماشین قشنگیه. اما فکر کنم عقبشو ماس مالی کردن.
1397/1/24
شما برید توسان و سانتافه رو با هم مقایسه کنید. این همه آدم نظر دادن همه راجب قیافه.این ماشین بسیار نرم و پر قدرت با موتور دیزل. 2400 و 3000 داره. هم قیمت سانتافه در خارج.از نظر هیکل اندازه پرادو 4 دره. از کنارت رد بشه خودتو.... از سانتافه ولوو پرادو ... قشنگتره عقبش سادس یه بال کم داره.چون اولین فیس لیفته. 5 حالت رانندگی داره .خلاصه باید سوار شی