موضوعات داغ

ادامه شرایط ویژه فروش فلوئنس دستی

عکس مطلب اول
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو تنها نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران؛ شکوهی مدیر بازاریابی این شرکت، اعلام کرد: طرح فروش ویژه محصول فلوئنس دستی (MT) که در قالب ۲ روش فروش نقدی و اقساطی با شرایط بسیار جذاب عرضه می شود تا پایان روز جمعه 16 مردادماه به پایان خواهد رسید.
این خوردو که توانسته است در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد در حال حاضر با مبلغ پایه ۷۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان به فروش می رسد و در روش نقدی مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری با احتساب کلیه هزینه ها برابر با ۷۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.
وی افزود: در روش خرید اقساطی علاقمندان می توانند با پیش پرداخت 30میلیون تومانی و بهره بردن از تسهیلات 36 میلیون تومانی بدون بهره اقدام به خرید این خودروی محبوب فرانسوی نمایند.
شکوهی در پایان اعلام کرد: پس از بسته شدن طرح فروش فعلی، قیمت ها به شرایط قبلی خود باز خواهد گشت.
شرایط فروش خودروی فلوئنس دستی (MT) در وبسایت شرکت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com قابل مشاهده می باشد.

منبع: نگین خودرو

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/13
این خودرو کیفیت ساخت خوبی داره ،فقط متاسفانه هیچی نداره.
لامصب حتی کاسه چراغش هم با مدل فول فرق داره .
فقط داره اسم رنوی فرانسه رو یدک میکشه.
1394/5/13
عوضش یه موتور قوی و یه فرمون الکترونیکی سفت شونده تو سرعت ترمز های عالی و شتاب عالی داره و اینکه حالا حالا ها پات به تعمیرگاه باز نمیشه. بیشترین رضایتمندی رو بین مشتریا داشته این ماشین. اروپایی بودن به آپشن نیست به کیفیت ساخته
1394/5/13
با توجه به این قیمت هیچ رقیبی تو بازار نداره ؛ وجدانا این بهتره یا سراتویی که بچه های سایپا سر هم می کنن ؟؟ و یا چینی هایی مث جیلی و بی اف 50 که 3 سال که از عمرشون بگذره سمفونی راه می ندازن ؟؟
1394/5/13
با توجه به شرایط فعلی بازار خرید این ماشین به قیمت حدود 75 بد نیست. نکات مثبتش برند رنو، موتور قوی ، گارانتی 5 ساله، وارداتی بودن و نبود مشکلات مونتاژی هست ولی در کنارش نباید از خدمات نه چندان خوب نگین خودرو چشمپوشی کرد و البته اینکه خودرو از نظر آپشن در حد خودروهای داخلی زیر 40 میلیون یا حتی پایینتره. در برابر سراتو مونتاژ قبول دارم که سرتره ولی در برابر بسترن و جیلی بی انصافی میکنید و به سختی میشه گفت کدوم بهتر هستند خصوصا اینکه جیلی هم قیمتش به 72 کاهش پیدا کرده و خدمات بعد از فروش 5 ساله داره. به نظرم فلوئنس هنوز جا داره که حدود 5 میلیون دیگه قیمتش کم بشه و برسه به حدود 70 ولی همینجوری هم اگه از خدمات بعد از فروشش مطمئن باشی خریدش منطقیه
1394/5/13
برای کسی که آپشن واسش مهمه درسته اما یه بار از پشت حیلی و بسترن بشینی پشت این اروپایی متوجه میشی که زمین تا آسمون با اونا فرق میکنه. همینطور شتاب فوق العاده و کیفیت ساختش. واقعا واسم تعجب آوره که موتور و کیفیت ساخت و نرمی و خیلی چیزای دیگه رو بیخیال شدید ماشینارو با آپشن مقایسه میکنید!
ضمنا تمام محصولات نگین خودرو خدماتشون تو نمایندگی های ایرتویا انجام میشه و از این نظر هیچ جای نگرانی نیست