موضوعات داغ

شکار فراری در خانه توسط عکاسان

عکس مطلب اول
محصول ویژه فراری که قرار بود در اواسط ماه سپتامبر سال جاری و در جریان نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت 2015 معرفی شود، توسط عکاسان جاسوسی در پارکینگ اختصاصی فراری، شکار شد.
اگر به تصویر منتشر شده دقت کنید، می‌بینید که در قسمت عقبی خودرو از یک مجموعه سپر کاملاً جدید استفاده شده که بخشی از آن طراحی چندان دلنشینی از دید ما ندارد، چون خروجی‌های اگزوز با قاب اطرف آن بی مورد و بیش از حد از بدنه بیرون زده شده‌اند. بخش بالای مجموعه سپر یعنی قسمت انتهایی شاسی و درب صندوق بار هم طراحی قبلی خود را حفظ کرده‌اند، ولی دیفیوزر اصلی زیر سپر خیلی بهتر و بزرگ‌تر از قبل طراحی شده و دیگر یک قاب مجزا برای نگهداری مه شکن عقب در میان آن‌ها طراحی نشده است که موجب شده شکل یکپارچه دیفیوزرها حفظ شود. علاوه بر سپر و طراحی عقب، بر روی گلگیرهای عقب هم سه هود خروج جریان هوا نصب شده تا هوای وارد شده در جهت خنک کاری ترمزهای عقب به راحتی به بیرون از بدنه هدایت شده و ایجاد مقاومت نکند. گذشته از طراحی و تغییرات این بخش هم شایعنی مبنی بر کاهش وزن 200 کیلوگرمی خودرو هم در متن خبر نوشته شده که در صورت صحیح بودن آن، می‌توان انتظار شتابی کمتر از 3 ثانیه را برای این خودرو داشت.
از بخش مشخصات فنی این خودرو با توجه به جاسوسی بودن تصاویر، اطلاعاتی منتشر نشده است، ولی به احتمال زیاد از همان پیشرانه دوازده سیلندر 6.3 لیتری نسخه استاندارد F12 برلینتا برای این نسخه از فراری هم استفاده شود که با بهبودی اندک، حداکثر 760 اسب بخار قدرت تولید کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/14
تا حدی شبیه دوج وایپر شده