موضوعات داغ

فیس لیفت باواریایی‌های خاص در راهند

عکس مطلب اول
فیس لیفت دو نسخه سدان و استیشن آلپینا D3 Bi-Turbo معرفی شد. البته این معرفی بیشتر جنبه پیش نمایش دارد تا معرفی، چون همراه با آن چندان اطلاعاتی که همراه با معرفی‌های رسمی منتشر می‌شود، ارائه نشده است. ولی به هرحال باز هم اندک اطلاعاتی از این دو نسخه ارئه شده تا نگویند که این دو نسخه تنها با چندتا عکس خالی معرفی شده‌اند.
اول از همه، شرکت سازنده و توسعه دهنده این دو محصول به یک پیشرانه جدید برای هر دو نسخه به صورت مشترک اشاره داشته که در حجم 3 لیتری و با بلوکه 6 تایی سیلندر و همچنین در نوع دیزلی ساخته شده که با نصب دو توربوشارژر قدرتمند در مجراهای ورودی هوای مورد نیاز موتور، توانسته‌اند حداکثر 350 اسب بخار قدرت و حدودا 700 نیوتن متر گشتاور را از احتراق مخلوط سوخت و هوا در سیلندر استخراج کنند که با ارسال این نیروی تولیدی به چرخ‌ها، برای هر دو نسخه سدان و استیشن یک شتاب واحد یعنی شتاب صفر تا صد 4.6 ثانیه‌ای بدست می‌آید، ولی در نهایت توانایی خود می‌تواند حدکثر سرعت نسخه استیشن را به 274 کیلومتر بر ساعت و حداکثر نسخه سدان را هم به 276 کیلومتر بر ساعت برساند که چندان تفاوتی بین آن‌ها دیده نمی‌شود.
از لحاظ طراحی هم با توجه به اینکه این دو محصول براساس بی ام و سری 3 توسعه یافته‌اند، به همین دلیل با معرفی فیس لیفت‌های سری 3، تغییراتی هم در این دو نسخه از آلپینا D3 Bi-Turbo ایجاد شده که در قسمت جلویی خودرو شامل جلوپنجره‌ای اصلاح شدخ، چراغ‌های اصلی تمام LED و یک تیغه آیرودینامیکی برای چسبندگی بیشتر سر جلویی خودرو در زیر سپر می‌شود و برای عقب خودرو هم یک طراحی جدید چراغ و مجموعه سپری بروزرسانی شده با خروجی ای جدید اگزوز بر روی آن و در نهایت هم یک اسپویلر کوچک بر روی درب صندوق عقب در نظر گرفته شده که با مشاهده آن‌ها، متوجه تغییرات آن خواهید شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد