موضوعات داغ

فیس لیفت هوندا CR-Z لو رفت

عکس مطلب اول
اولین تصاویر جاسوسی از مدل جدید خودروی اسپرت هاچ بک هوندا CR-Z در فضای مجازی منتشر شد که گویا تصویر لو رفته بوده و چهره نسخه فیس لیفت این برند را به نمایش گذاشته است.
در واقع طبق اعلام رسمی خود شرکت هوندا، قرار است در سال 2017 میلادی، نسل جدید این برند یعنی هوندا CR-Z به طور رسمی معرفی شود، ولی حالا شواهد نشان می‌دهد که هوندا در حال کار بر روی نسخه فیس لیفت CR-Z است تا این دو سال باقی مانده تا سال 2017 را با کمی تنوع پشت سر بگذارد.
از نظر طراحی ظاهری در مقایسه با نسخه 2013 هوندا CR-Z، همانطور که انتظار می‌رفت، تغییراتی در این بخش ایجاد شده است، ولی این تغییرات چندان چشمگیر نبوده و تنها در کشیده‌تر شدن چراغ‌های اصلی و یک طراحی جدید مجموعه سپر خلاصه می‌شود، ولی خب کل طراحی نمای جلوی خودرو در همین دو سه فاکتور جمع و جور می‌شود که همانطور که می‌بینید، برای مجموعه سپر یک تیغه یک تکه طراحی شده که به صورت یکپارچه از مه شکن سمت چپ تا مه شکن سمت راست کشیده شده و در قسمت مرکزی خود، نقش یک بامپر را برای چسبندگی بالاتر خودرو بازی می‌کند. در عقب هم با توجه به تصویر ارائه شده، می‌توان یک مجموعه سپر جدید را در قسمت زیرین شاسی مشاهده کرد.
در آخر هم وبسایت منبع اعلام کرد که به احتمال بسیار قوی و طبق ادعای یکی از مدیران ارشد شرکت خودروسازی هوندا، نسخه فیس لیفت هوندا CR-Z در نمایشکاه اتومبیل توکیو موتور شو رونمایی خواهد شد و جزییات فنی آن هم در جریان همین نمایشگاه ارائه خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/4
میشه یک مقاله از مدل جدید Rolls Royce -Ghost بزارین با عکس توضیح بدین در موردش , ممنون میشم ازتون . تاحالا اصلن از Rolls Royce چیزی نزاشتین .
1394/6/7
شبی ژیانه که فیس لیفتش کرده باشن!!!!!