موضوعات داغ

اطلاعات تکمیلی فراکتال منتشر شد

عکس مطلب اول
پژو فراکتال (Fractal)، کانسپت جدید شرکت خودروسازی فرانسوی پژو که دوروز پیش آلبوم تصاویر آن در وبسایت‌های خودرویی منتشر شده بود، دیروز به طور رسمی و همراه با اطلاعات فنی توسط شرکت خودروسازی پژو معرفی شد. پس بدون مقدمه چینی به سراغ بررسی این مشخصات خواهیم رفت.
همانطور که پیش از این گفتیم، پژو فراکتال در قالب یک محصول کاملاً آینده نگرانه توسعه یافته است که خوشبختانه برخلاف شرکت‌هایی همچون بنتلی و آئودی و...، پژو دیدی متفاوت نسبت به آینده داشته و محصولی خوش استیل با طراحی شلوغ را ارائه کرده که بُعد جدیدی از آینده نگری صنعت خوردرو را به نمایش گذاشته است که در طول کلی 3.81 متری و عرض 1.77 متری ساخته شده و در مجموع با احتساب شاسی تقویت شده، وزنی یک تنی بدست آمده و تمامی شاسی و بدنه 1000 کیلوگرمی آن بر روی چهار عدد رینگ بزرگ 19 اینچی تقسیم شده که در مجموع یک طراحی کاملا جذاب و جوان پسندانه را ارائه کرده است. علاوه بر این‌ها، برای داخل کابین و استفاده بهینه سرنشینان از امکانات داخلی آن هم از صفحه نمایشگر 7.7 اینچی امولد (AMOLED) لمسی مجهز به یک سیستم صوتی 9.1.2 با صدای فراگیر بعلاوه 2 تویتر و 2 وفر و 1 ساب ووفر استفاده شده است.
در خصوص پیشرانه این خودرو هم در مقاله قبلی گفتیم که پژو اعلام کرده تنها از یک پیشرانه محرک الکتریکی استفاده خواهد کرد و این پیشرانه محرک از دو موتور الکتریکی که یکی بر روی محور جلو و دیگری بر روی محور عقب نصب شده، استفاده می‌شود که با مجموع قدرت تولیدی 102 اسب بخاری می‌تواند شتابی تا 6.8 ثانیه را به ثبت برساند و تنها با یک بار شارژ، مسافتی حدودا 450 کیلومتری را طی کند!

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/11
450 کیلومتر با کولر یا بدون کولر؟