موضوعات داغ

معرفی نسل جدید هوندا سیویک 2016

عکس مطلب اول
با وجود اینکه این روزها نمایشگاه خودروی فرانکفورت در جریان است و شرکت های مختلف از آخرین محصولات خود در آن رونمایی می کنند، اما هوندا تصمیم گرفته از نسل جدید سیویک در آمریکا پرده برداری کند.
هوندا اعلام کرده که نسل جدید سیویک خودرویی کاملاً جدید نسبت به نسل گذشته است و خودرویی کاملاً متفاوت را طراحی و تولید کرده است. هوندا سیویک جدید نسبت به نسل فعلی عریض تر و کم ارتفاع تر است و فاصله بین دو محور آن نیز بیشتر شده است. اگر به طراحی جلوی سیویک نگاهی بیندازید شاید بگویید که سیویک جدید نمونه کوچک شده آکورد (مخصوصاً مدل فیس لیفت) است.
با تولید سیویک جدید، این اولین بار است که هوندا شروع به استفاده از توربوشارژ در خودروهای خود و به ویژه تولید آمریکا کرده و مدعی است این پیشرانه بهترین عملکرد را در بین رقیبان این سگمنت دارد اما هنوز اطلاعات دقیق تری از این پیشرانه اعلام نکرده است ولی شنیده ها حاکی از توانایی تولید بین 170 تا 180 اسبی آن دارد.
پیشرانه های مختلفی برای این خودرو در نظر گرفته شده که می توانیم به موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری VTEC اشاره کنیم که هر کدام می تواند به گیربکس 6 سرعته دستی و یا خودکار CVT مجهز شوند.
برای بهبود عملکرد این خودرو هوندا از سیستم تعلیق جدیدی استفاده کرده و برای هندلینگ بهتر در پیچ ها از سیستم جدید Handling Assist بهره برده که با استفاده از ترمزها بهترین پایداری را به خودرو می دهد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/27
هوندا سیویک فوق العادهست ولی چه فایده وقتی ولی با این قیمت گذاری مسخره فامیلی موتور و این خدمات پس از فروش فوق العاده ضعیف کسی سمتش نمیره
1394/6/28
هوندا در برخی آیتم ها حتی از تویوتا هم جلوتر است. خیلی با کیفیته. اما نمی دونم چرا توایران جا نمی افته؟؟؟ حتی حافظه تاریخ در مورد هونداهای سال 1992 تا 1994 که هنوزم دارن کارم یکنند و نسبت به خودروهای هم نسل خودشون زیبا تر بودن به فروش این خودرو کمک نمیکنه. نمایندش هم قیمت رو بالا می ذاره و هم خدماتش ضعیفه و هم نمی تونه تامین مالی خوبی بکنه و با شرایط مالی مناسب خودروهاشو بفروشه...
1394/6/30
جلوپنجره کاملا شبیهه محصولات اکورا شده
1394/10/3
سلام قيمتش چنده؟؟؟