موضوعات داغ

محصولات سوبارو در آینده چگونه خواهند بود؟

عکس مطلب اول
سوبارو برای کسب جواز حضور در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن، دو کانسپت جدید خود را در قالب یک خبر مشترک، معرفی کرد. یکی زنده با گرافیکی طبیعی تحت عنوان ایمپرزا (IMPREZA) که پیش از این هم با نام آن آشنایی داشتیم و دیگری هم در قالب تصاویری گرافیکی افکت دار که برای آن نام "ویزیو فیوچر (VIZIV FUTURE)" را انتخاب کرده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید.
اول از همه کانسپت گرافیکی "ویزیو" را می‌توان چشم اندازی از محصولات آینده سوبارو دانست که در سگمنت کراس اوورها طراحی شده و براساس ادعای خود شرکت سوبارو، به تکنولوژی‌هایی نظیر سیستم رانندگی خودکار و چند فناوری جدید ایمنی مجهز خواهد شد. این کانسپت در واقع طی دو سال متوالی در سال‌های 2013 و 2014 هم معرفی شده بود و این نسخه، سومین نسخه از ویزیو خواهد بود که با طرحی تکامل یافته‌تر در برنامه‌های طراحی و توسعه سوبارو گنجانده شده است. در ضمن، این کانسپت با یک پیشرانه محرک هیبریدی نسل جدید، نیروی مورد نیاز خود را برای حرکت تامین خواهد کرد.
دیگر کانسپت جدید این کمپانی یعنی ایمپرزا 5 درب نیز که نامی شناخته شده در میان مخاطبان و فعالان حوزه خودرو دارد، به احتمال زیاد سال آینده در قالب نسل جدید این برند معرفی خواهد شد که طبق شواهد و تصاویری که از آن بیرون آمده است، به یک طراحی بسیار جذاب‌تر و مدرنیته‌تری مزین شده که سقف شیب‌دار، ارتفاعی پایین‌تر، رینگ‌های اسپرت، اسپویلر سقفی و در نهایت گلگیرهای باد کرده روی چرخ‌ها، جبهه‌ای اسپرت را به چهره این خودرو اضافه کرده است.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/17
اتيش و دوباره روشن كرديا خودرو بأنك
خخخخخخ 😜
1394/7/17
رانندگی خودکار و هیبرید و طراحی فوق العاده جذاب....عالیه
خوشبحالشون واقعا...در چند سال آینده، احتمالا که وارد ایران نمیشه و اگرم بشه قیمتش خیلی بالاست که همون بهتر که وارد نشه اصن...
خودروبانک مرررررررررررررررررسی
1394/7/17
ماشينو ولش دوچرخه رو نگاه كن
1394/7/17
از آینده خوشم نمیاد
.
.
.
.
:((((((
1394/7/17
این ژاپنی ها میخوان شبیه اسپرتیج بزنن بلکه فروش بره
1394/7/18
فعلا که اسپرتیج از MG کپی کرده...کلا کره ای ها مثل چینی ها فقط اسکی میرن ولی تفاوتشون با چینی ها اینه که ماشیناشون باکیفیته
1394/7/18
از نظر فنی عالی اند و از نظر ظاهری هم عالی و عوام پسند خواهند شد.














و اما همچنان خرید این خودرو ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است
1394/7/18
عوام پسندو خوب اومدی. ولی واقعا بی نقص و زیباست.