موضوعات داغ

میتسوبیشی و کانسپت کراس اوور متفاوت

عکس مطلب اول
میتسوبیشی جدیدترین محصول خود را در قالب یک طرح مفهومی و با ارائه چند تصویر گرافیکی معرفی کرد تا پیش مقدمه‌ای برای معرفی رسمی این محصول در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن فراهم کرده باشد که از 29 اکتبر ماه جاری برگزار خواهد شد.
میتسوبیشی در ارائه طرح‌های کانسپت مهارت خاصی دارد و هر چند وقت یک بار طرحی از چشم انداز آیند خود ارائه می‌کند. میتسوبیشی eX نیز جدیدترین طرح ارائه شده توسط این کمپانی است که همچون بیشتر محصولات کانسپتش، در سگمنت شاسی بلند‌ها بوده و یک طراحی نسبتا شبیه به آن‌ها دارد، ولی این طرح کمی حجیم تر از بقیه بوده و تناقض‌های بیشتری نسبت به طرح‌های قبلی دارد، یکی از این تناقض‌ها را می‌توان رینگ‌های بکار رفته در زیر شاسی آن به حساب آورد که بیش از اندازه بزرگ بوده و طراحی میتسوبیشی eX را از ریخت انداخته است. چراغ‌های پیشانی هم در مقایسه با هیکل اتومبیل چندان جالب به نظر نمی‌رسد، هرچند که مجموعه چراغ‌های جدیدی همراه با مه شکن‌های اصلی در دو طرف سپر تعبیه شده‌اند. ولی نکته مثبت طراحی این محصول، سقف شیب دار شیشه‌ای آن است که طراحی این کانسپت را اسپرت‌تر نشان داده است. البته ناگفته نماند این‌هایی که گفته شد، براساس سلیقه شخصی نویسنده بوده و ممکن است در دید دیگر دوستان طراحی فوق العاده‌ای داشته باشد.
در خصوص مشخصات فنی نیز بدون اینکه میتسوبیشی وارد جزییات شود، گفته که از یک سیستم تمام چرخ محرک و سیستم محرک تمام الکتریکی استفاده خواهد کرد.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/18
جلو پنجرش یه مقدار شبیه لکسوس شده
1394/7/18
بسیار زیبا. اما به نظر میاد فضای عقب برای سرنشینها کمه.
1394/7/18
باز یه آشغال ژاپنی این به درد بازی های کامپیوتری میخوره نه یه ماشین شاسی بلند اینو اصلا هیچ کشوری تکنولوژی ساختشو نداره و نمیشه ساختش
1_ چرخاش خیلی بزرگه و به هیکلش نمیاد
2_داشبوردش خیلی ساده هست
3_درش کارشناسی نیست و خطر تصادف داره
4_چراغاش غیر منطقی هست
5_فروش نمیره و صاحب اول و آخرش خودتی

اینم مثل میتسوبیشی اوتلندر که در شهر، اتوبان، و OFFROOD و سطح تجهیزات مغلوب سانتافه هست در مقابل توسان واسپرتیج شکست سنگینی میخوره

1394/7/18
غول ميدن دفعه بعد با شما هماهنگ کنن
1394/7/18
اون زمان که میتسوبیشی هواپیما میزد در سال 1940 م شما کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1394/7/18
مهندس،کارشناس،طراح،بازاریاب این ماشین کانسپته بهتره بری تو اینترنت یه سرچ بکنی و معنی ماشینای کانسپت (concept) رو بفهمی بعد بیا اینجا نظر بده.این به این معنی نیست که این ماشین قراره تولید بشه یا نه.اگر هم تولید بشه کلی تغییر میکنه و بعد تولید میشه.خیلی از این ماشینایی که الان میبینی هم اول کانسپت بودن.در ضمن یعنی تو از تیم طراحی میتسوبیشی که اندازه کل شرکتای کره ای تجربه داره بهتر میدونی که اندازه چرخ باید چقدر باشه؟؟
شما که کارشناسی میشه بگی چرا درش کارشناسی نیست ؟؟؟شما که طراحی میشه بگی چرا چراغاش منطقی نیست؟؟یعنی چراغاش باید مثل چراغای اسپرتیج 2016 زشت و ایکبیری باشه؟؟باید طراحیشو مثل اسپرتیج از پورشه کاین و MG کپی میکردن؟؟میشه بگی چرا فروش نمیره؟؟بزار خیالت راحت کنم اگه ژاپن فرقون بسازه و روش مارک تویوتا یا میتسوبیشی بزاره باز هم کلی آدم میرن میخرن....راستی گفتی اوتلندر از سانتافه شکست میخوره؟؟سانتافه نه راحتی داره نه شتاب داره نه موتور درست حسابی داره نه قیافه داره و بیخودی کلی امکانات داره که هیچ کدوم استفاده نمیشن.
کلام آخر...من همیشه میگم اون زمانی که ژاپن ماشین میساخت کره آفتابه هم نمیساخت
1394/7/18
باز یه آشغال ژاپنی !!!!!!!!!!! جان ؟!
1394/7/20
آشغال ژاپنی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
یه سرچ ساده انجام بده شما میبینی سخت جان ترین ماشینای دنیا ژاپنی هستند.
این حرف و به خود کمپانی هیونداو کیا بزنی میخندن .
1394/7/18
ix45 عزیز محض اطلاع جنابعالی برادر بنده یکدستگاه ix35 و بعد یک دستاه الانترا خرید که هرکدومو یکسال داشت . هر کدوم به سی هزار نرسیده به صدا افتادن . الان یه مزدا سه 110000 کارکرد داره هنوز هیچ صدایی نمیده و توی شتاب با این عمرش الانترای صفرو میگیره. البته شتاب زیاد مهم نیست ولی بازهم تو سواری خیلی راضیتر از دو تای قبلیه.
1394/7/19
بعضی افراد که جز فروشندگان محصولات کره ای یا چینی هستند ونگران اینن که نکنه محصولات جدید ژاپنی باعث کم شدن فروششون شه با جوسازی و استفاده از جملات بی ریشه وبی اساس نگرانی خودشونو نشون میدن،،،باز یه آشغال ژاپنی دیگه،،،این جمله حتی اگه به کساییکه ژاپنی سوار نیستن هم بگی به عقلت شک میکنن
1394/7/20
بابا ولش کنید بنده خدا رو یه چیز گفت 😂😂😂😂 فقط ميخاست اونم یه حرفی زده باشه