موضوعات داغ

جیلی GC6، چینیِ کرمانی

عکس مطلب اول
اگر به تاریخچه خودروسازی بم نگاه کنید، متوجه می شوید که در آن فراز و نشیب های زیادی بوده است. از یک سو تولید خودروی موفق فولکس واگن گل که حتی بعد از توقف تولید و گذشت سال ها مشتریان خاص خود را دارد و بعد از آن تولید خودروی هافی لوبو که اصلاً نتوانست به فروش خوبی دست پیدا کند و به سرعت با بم خداحافظی کرد.
اما حال در نمایشگاه تبریز، این خودروساز اعلام کرده که پس از مدت زیادی وقفه قصد دارد دوباره خودرویی جدید را بر روی خط تولید ببرد. خودرویی نام آشنا که قرار است با قیمتی رقابتی حریف محصولات مهمی شود که هم اکنون در بازار تاخت و تاز می کنند.
جیلی GC6 خودرویی است که بم خودرو قصد دارد در دو مدل دستی و اتوماتیک راهی بازار کند که البته روی خط رفتن یک محصول از جیلی با وجود حضور شرکت جیلران موتور به عنوان نماینده این شرکت در ایران، خود موضوع جالبی است.
جیلی GC6 به موتو 4 سیلندر 1.5 لیتری مجهز است که دقیقاً 1498 سی سی حجم دارد و می تواند حداکثر 108 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه و 146 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه را تولید کند. از نظر سطح تجهیزات نیز این خودرو در شرایط بسیار خوبی است و روی آن کیسه هوا برای سرنشینان جلو و پرده ای، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم صوتی با قابلیت پخش DVD و صفحه نمایش 7 اینچی، روکش چرمی صندلی ها با تنظیم برقی صندلی راننده و ترمزهای ABS و EBD نصب شده است.
اما مهم ترین فاکتور این خودرو یعنی قیمت موضوعی است که رقیبان این چینی تازه وارد را مشخص خواهد کرد. جیلی GC6 قرار است در مدل دستی حداکثر تا 40 میلیون تومان و در مدل اتوماتیک حداکثر تا 50 میلیون تومان قیمت داشته باشد. پس اولین رقیب جدی این خودرو برلیانس H330 پارس خودرو و یا حتی رانا است و باید دید که پیش زمینه بازار در مورد کیفیت خوب محصولات جیلی می تواند از پس خط تولید خوب پارس خودرو و خدمات گسترده رانا برآید یا خیر؟


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد