موضوعات داغ

رونمایی از جیلی شاسی بلند جدید

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی چینی جیلی تا حدودی از جدیدترین شاسی بلند جمع و جور خود با نام بو یو (Bo Yue) پرده برداری کرد.
تا الان فقط سه تصویر از این شاسی بلند جمع و جور جیلی ارائه شده است، ولی همین سه تصویر هم کافیست تا پی به طراحی مدرن و شیک و اروپایی آن ببریم. طرحی که زیبایی آن با سانروفی بزرگ، چراغ‌های تمام LED، گلگیرهای باد کرده روی چرخ‌ها و همچنین خصوصیاتی اسپرت من جمله مجموعه سپرهای پُف کرده، خروجی‌های دوبل اگزوز کرومی و دیفیوزری کوچک ولی پهن در قسمت زیرین سپر، دوچندان می‌شود.
از مشخصات فنی این محصول نیز با توجه به این که معرفی اولیه است، هیچگونه اطلاعاتی رسمی و موثق ارائه نشده است، ولی جیلی تایید کرده که این خودرو را با فناوری‌های جدید و بروز صنعت خودروسازی ارائه خواهد کرد و اولین خودروی چینی هم خواهد بود که به فناوری اپل کار پلی مجهز خواهد شد.
در خصوص نام گذاری موقت "بو یو" نیز شرکت خودروسازی جیلی عنوان کرده که طرح این محصول، برگزیده یک مسابقه آنلاین بوده که بیش از 1.2 میلیون نفر در آن شرکت کره‌اند و طرح شاسی بلند جیلی با اختلافی محسوس، به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده است، به همین دلیل جیلی تا پایان مراحل تحقیقاتی و رسیدن به مرحله نهایی، نام موقت "بو یو (Bo Yue)" را که به معنی "برد آسان" است، انتخاب کرده تا سر فرصت نامی بهتر و در خور این شاسی بلند پیدا کند.
در آخر هم شرکت خودروسازی جیلی اعلام کرد که در سه ماه اول سال 2016 میلادی این شاسی بلند خوش قیافه خود را به همراه مشخصات فنی و گالری تصاویر و مهم‌تر از همه، با نام انگلیسی اصلی معرفی خواهد کرد. پس در زمستان امسال منتظر نسخه نهایی این شاسی بلند باشید.

نظرات کاربران

21 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/6
اگه ماشین خوبی از آب در بیاد پاش به ایران نمیرسه
1394/8/6
با قیمته واقعیش بیاد ایران خوب فروش میکنه از نظره طراحی عالیه خروجی دوبل اگزوز کرومی سانرف بزرگ چیزی که ما ایرانیا زیاد دوس داریم
1394/8/6
قیافش آدکو یاد شاسی بلند جب÷ کروکی میندازه ولی اون کجا و این کجا
درضمن جیلی جزوه خودروهای باکیفیت چین هستش
1394/8/6
جیلی از ماشینای باکیفیت و رقیب ماشینای امریکاست جیلیهایی هستن که ارمشون مثل این عکس ابی و مشکیه نه جیلی که وارد ایران میشه و ارمش قرمز و مشکیه.
1394/8/6
جيلي مدت محدوديه كه آرمشو عوض كرده و آبي و مشكي شده
1394/8/6
شما ها با این اطلاعاتتون کامنت نزارید نمیشه؟ اون آرمی ک روی جیلی های موجود در ایران هست آرمه سریه امگرند هست. در واقع مثه تویوتا و لکسوس ک اسمشون و آرمشون فرق داره.
1394/8/6
جیلی چند ساله ماشین تولید میکنه؟؟؟؟؟!!!!!! واقعا آفرین باید بهش گفت...
جا داره از جدید ترین محصول خودروسازی کشور خودمون دنا یاد کنیم که...که هیچی آدم خجالت میکشه فقط...
1394/8/6
اصلا شبیه ماشین های چینی و کره ای نیست
کاملا مشخص هست طراحی اروپایی داره به نظر ولو سوید که الان مالک ولو، جیلی هست، روی شرکت سهامدارش یعنی جیلی تاثیر گذاشته و به نظر این طراحی هم برای سوید باشه
1394/8/6
عقبش شبیه رنجروور اسپرته
1394/8/6
سلام
آفرین به همت چینی ها با سرعت رو به پیشرفت هستند
چین با دارا بودن جمعیت میلیاردی که حتی میتونه با فروشش در بازار داخلی خودشون سود بالای بدست بیاره ولی هدفش بازار جهانیه قابل توجه خودروسازان داخلی .
1394/8/8
ایران فقط مایه ی آبرو ریزیه داداش
1394/8/6
This is copy of Ford Explorer. New and one generation before.
1394/8/7
باباااا خاااارجي
1394/8/7
الان یکسالی هست که جیلی سدان اتومات دارم و نسبت به پولی که دادم طراحی زیبا ،موتور قوی،تعلیق مناسب،هندلینگ و جعبه دنده خوبی داره.این رو کسانی که داشتن تجربه کردن
1394/8/21
شرکت جیلی واقعا داره با همین کپی برداری ها از رقبایی مث کیا و هیوندای و شرکت های دیگه طولی نمیکشه که حتی جلو هم بزنه
1395/4/21
داداش مجبور نیستی نمیدونی حرف بزنی... جیلی ولو سوئد خریده و طراحی اكثر ماشیناش اونجا انجام میشه، هیوندا و كیا هم یادم نمیاد ماشین شبیه این داشته باشن. اگه از ماشین می فهمی، صفحه كیلومتر هم فونتش شبیه ولو هستش.
1394/9/18
من یک سال است جیلی شاسی بلند دارم ماشین فوق العاده قدرتمند، پرشتاب و راحتیه. در کل میتونم بگم آفرین بر شرکت جیلیرچین که تو هوای منفی 20 ورزقان با فقط یک استارت روشن شد و اصلا سردی و گرمی هوا کوچکترین اهمیتی در استارت و هوای داخل کابین ندارد.
1394/11/20
ماشین خوبی اگه بیاد به بازار ایران خواهانه زیادی دارد
1394/12/8
سلام: من مدت 6ماه هست امگرن ایگس7 دارم به نسبت پولش تو ایران ماشین خوبی هست حتما" سری جدیدش که مدل امگرند بویو 2016هست ماشین قویتری هست در ضمن برند جیلی بهترین ماشین چینی هست که در اروپا شناخته شده: در مقایسه با کسانیکه میگن ماشین چینی خوب نیست پس دنای ایرانی سوارشید که وسایلش همه چینی سفارش ایرانه : وارد کننده جیلی به ایران همان کسی هست که هیوندا وکیا رو وارد کرده با توجه به تجربه شرکت وارد کننده وخوشنام بودن اون به نسبت قیمتش ماشین خوبیه
1394/12/14
سلام . من یه جیلی شاسی بلند 2014 دارم شاید از اولین هائی باشم که با تردید و شک این ماشین رو انتخاب کردم و منطق انتخابم فقط این بود که وارد کننده آن ( آقای گرامی ) که مالک هیوندا و کیا در ایران هم هست با توجه به سابقه اش بهترین ها را انتخاب می کند . الان حدود 150 هزار کیلومتر سواری گرفتم و کوچکترین ایرادی ماشین من نداره منتظر 2016 هستم و هر روز سایت ها رو چک می کنم شاید اخبار جدید تری پیدا کنم هر چند موتور این اتومبیل متعلق به ولوو است اما طراحی چینی بدنه و سایر طراحی ها در خور احترام و ارزش است .
1395/1/10
با عرض سلام و تبریک سال نو خواستم بپرسم درباره ماشین جیلی هر کی میتونه برام یه خبری بگیره و اگر ممکنه.به ایمیل بفرسته ممنون میشم