موضوعات داغ

X6 فالکون، کاردستی جدید AC اشنایتزر

عکس مطلب اول
تیونر مطرح و نام آشنای آلمانی صنعت خودروسازی یعنی AC اشنایتزر در نمایشگاهی تحت عنوان Essen از شاسی بلند تقویت شده خود پرده برداری کرد، ب ام و X6، سوژه مدنظر AC اشنایتزر برای ادامه کار خود بوده که حالا با پسوند جدید "فالکون" در مقابل رقیبان خود صف آرایی می‌کند.
در مرحله اول، AC اشنایتزر یک کیت بدنه آیرودینامیکی را برای طراحی بیرونی این شاسی بلند ارائه کرده تا چهره محصولش بهتر قابل تشخیص و تفکیک از مدل‌های استاندارد باشد. بسته‌ای که اجزاء آن همچون مجموعه سپر جدید که ورودی‌های بزرگ‌تری بر روی آن قالب گیری شده و همچنین دیفیوزری در زیر سپر عقب، از جنس خود بدنه و هم رنگ آن هستند که در این شرایط اگر تیونر از قطعات فیبرکربنی استفاده می‌کرد، می‌توانست چهره این ب.ام.و X6 فالکون را جذاب‌تر از حالا کند (البته برای مدل اسپرت X6 M یک باله فیبرکربنی در نظر گرفته شده است)، هرچند با طراحی آیرودینامیکی سپر و خروجی‌های اگزوزی سفارشی دوقلو در دو طرف بدنه، استفاده از رینگ‌های آلیاژی 20 و 22 اینچی بر روی چرخ‌ها و همچنین قالب گیری دو هود نسبتا کوچک بر روی کاپوت موتور، توانسته جذابیت این شاسی بلند را در حد بالا نگه دارد. درضمن می‌توان با سفارش سیستمی تعلیق سفارشی، حدود 15 الی 20 میلی متر از ارتفاع آن کم کرد تا اسپرت‌تر به نظر برسد.
برای قسمت موتوری هم AC اشنایتزر گفته که از پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی استاندارد استفاده کرده است، ولی قدرت تولیدی مدل 30d را از 258 اسب بخار به 309 اسب بخار، مدل 40d را از 313 اسب بخار به 360 اسب بخار، مدل 35i را از 306 اسب بخار به 360 اسب بخار، مدل 50i را از450 اسب بخار به 525 اسب بخار و در نهایت قدرت تولیدی مدل اسپرت X6 M را از 575 اسب بخار در حالت استاندارد به 650 اسب بخار افزایش داده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد