موضوعات داغ

دومین محموله AC اشنایتزر معرفی شد

عکس مطلب اول
AC اشنایتزر در نمایشگاه خودرویی Essen آلمان از جدیدترین پروژه خود که بر روی ب ام و سری 1 صورت پذیرفته است، پرده برداری کرد. دیروز در مورد شاسی بلند تقویت شده این تیونر یعنی X6 فالکون صحبت کردیم، ولی امروز می‌خواهیم در مورد دومین اتومبیل تقویت شده این تیونر یعنی سری 1 صحبت کنیم.
پیش از بررسی بخش موتوری و تقویت‌هایی که در این بخش صورت گرفته است، یک نگاهی کوتاه به طراحی ظاهری سری 1 خواهیم انداخت که در این گردهمایی تیونرها دستخوش تغییرات نسبتا خوبی شده است. تغییراتی که در قاب فیبرکربنی آینه‌ها، یک اسپویلر سقفی، خروجی‌های اگزوز سفارشی، سپر جلو اصلاح شده با بامپری جدید در زیر سپر و همچنین رینگ‌های 18 و 20 اینچی آلیاژی که توسط لاستیک‌های اسپرت ارتفاع کوتاه پوشیده شده‌اند، قابل مشاهده هستند. در داخل کابین هم می‌توان تشک‌های جدید صندلی‌ها، پدال‌های آلومینیمی، دسته دنده سفارشی و تزیینات فلزی را مشاهده کرد.
برای قسمت موتوری هم AC اشنایتزر نسخه دیزلی M550d را برای ادامه کار خود انتخاب کرده و پیشرانه 3 لیتری توربو دیزلی شش سیلندر آن را مورد بازبینی و تقویت قرار داده که توانسته قدرت تولیدی آن را از 381 اسب بخار به 400 اسب بخاری و همچنین گشتاور تولیدی آن را از 740 نیوتن متر به 800 نیوتن متر افزایش دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/9
تو هاچ بک ها فقط ساندرو مقاله قبلی.این چیه؟:-)