موضوعات داغ

آیا لیونل مسی فراری 35 میلیون دلاری را خریده است؟

عکس مطلب اول
هفته گذشته یک دستگاه فراری 335S Scaglietti متعلق به سال 1957 میلادی در حراجی فروخته شد.
براساس اعلام یکی از وبسایت های معتبر خودرویی جهان، خودروی مذکور یعنی فراری اسکاگلیتی در حراجی Retromobile Salon به قیمت 35.7 میلیون دلار، یا معادل 32 میلیون یورو به فروش رسید. در لحظه خرید خودرو هیچ کسی نمی‌دانست که چه کسی ماشین مذکور را خریداری کرده است، ولی براساس برخی گزارش‌ها آمده که دو بازیکن مشهور دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو بازیکن آرژانتینی و پرتغالی تیم‌های باشگاهی بارسلونا و رئال مادرید در خرید این فراری زیبا و کلاسیک به جدال پرداخته بودند و در نهایت هم لیونل مسی توانسته مزایده را به نفع خود به پایان برساند. البته ناگفته نماند که کریستیانو رونالدو یک بار در سال 2009 موفق به برنده مزایده یک دستگاه فراری 599 خاص در مقابل مسی شده بود.
با توجه به گزارش‌ها، آمده که لیونل مسی در این مزایده برنده میدان بوده است، ولی هنوز خبری از خرید قطعی این خودرو توسط این بازیکن بارسایی تایید نشده است. البته همچنان بحث وجود دارد که این خریدار ناشناس است، ولی شواهد محکمی دال بر خرید این خودرو توسط لیونل مسی وجود دارد.

لیونل مسی و خرید فراری 35 میلیون دلاری

یک سر دیگر از شایعات پیرامون خریدار این خودروی 35.7 میلیون دلاری هم به الساندرو نیا، میلیونر ایتالیایی برمیگردد که برای پایان دادن به مناقشه دو بازیکن فوتبال و به قولی کم کردن روی این دو بازیکن، رقم قابل توجهی برای خرید این خودرو اعلام کرده است .
به هرحال اینها ابهاماتی بود که در رابطه با برنده این خودروی گران قیمت مطرح شده است و هنوز تایید رسمی نشده است.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/21
این همه پول دادی برا این مرد باش یه بیست میلیون هم بده ما بریم یه تیبا بخریم.. لذت رانندگی و کیفیت و پرستیژ و سرعت و شتاب و هندلینگ و همه رو با هم تجربه کنیم..
1394/11/21
نابودم کردی داداش :))))))
1394/11/22
خونت اباد ادم چه خبره 35 میلیون دلار دادی بیا اگر میشه 20 میلیون تومن بده ما پراید بخریم
1394/11/22
آقا اینا رو ولشون کن
بیا سه تومن بده من یه موتور بخرم پاهام درد گرفت بس که خیابونا رو پیاده گز کردم!!
1394/11/22
ینی آئودی R8 رو فروخت؟؟
1395/4/3
مسی جان به جای این ماشین یه لامبورگینی veneno میخریدی 5میلیون دلار 30میلیون دلار به فقیرا و نیازمندا کمک میکردی دیگه تا اخر عمرت نمیخواد به کسی کمک کنی