موضوعات داغ

شورلت TRAX نیامده فیس لیفت شد

عکس مطلب اول
شورلت ترکس (Trax)، اولین خودروی جنجال آفرین که پس از توافق برجام در محافل خودرویی و رسانه‌های داخلی بر سر زبان‌ها آمد و خبر ورود آن به داخل کشور منتشر شد، حالا نسخه‌ای جدید از آن توسط شرکت خودروسازی شورلت معرفی شده که چه از لحاظ امکاناتی و تکنولوژی و چه از لحاظ طراحی ظاهری، بروزرسانی و بهبودهای قابل توجه‌ای پیدا کرده است.
اول از همه در طراحی ظاهری این خودرو نسبت به نسخه قبلی شاهد تغییرات بسیار خوبی هستیم که چهره جذاب‌تری از این خودروی آمریکایی به نمایش گذاشته است. با کنار هم گذاشتن دو خودروی ترکس جدید و قدیم کنار یکدیگر، می‌توان تغییراتی را در چراغ‌های جدید پیشانی که از حالت تقریبا مربعی شکل خارج شده و حالا به صورت کشیده و پیشرفته‌تر طراحی شده که در داخل قاب آن از چراغ‌های پیشرفته و چراغ‌های مخصوص روز استفاده شده است. جلوپنجره خودرو در این پوست اندازی بزرگ دستخوش تغییرات گسترده شده و حالا از جلوپنجره‌ای شش ضلعی با حاشیه کرومی و یک ورودی کوچک هوا در میان دو چراغ پیشانی طراحی شده است. فرم گردی شکل مه شکن‌ها هم از نسخه قبلی به نسخه جدید به ارث رسیده است، ولی حاشیه آن قابی جدیدتر طراحی شده است. بر روی محورهای خودرو هم از چهار عدد رینگ 18 اینچی آلیاژی استفاده شده است.

معرفی نسخه 2017 از شورلت تراکس

تغییرات و بروزرسانی‌های این خودرو گویا تنها در ظواهر و امکانات اعمال شده و در زیر کاپوت ترکس از همان پیشرانه سابق 1.8 لیتری تنفس طبیعی یا 1.4 لیتری استفاده شده که حداکثر قدرت تولیدی آن به 138 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 200 نیوتن متر گشتاور می‌رسد که از طریق جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های محرک خودرو ارسال می‌شود.
البته نسخه ای که قرار است به ایران بیاید از پیشرانه 1.8 لیتری بهره می برد. برای آشنایی بیشتر با مدلی که قرار است به ایران بیاید به صفحه شورلت TRAX مراجعه کنید.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/22
ایشالا آنچه مدل غیرفیس لیفت تو امارات هست رو از تو امارات زیر قیمت میخرن و به قیمت مدل جدید وارد میکنن بعدش این مدل رو!!!!!!!!!!
اونم اگه مدل بعدی بیاد تازه به قیمت یه لکسوس!!!!!!!
1394/11/23
می آید و کسانی که شعار مرگ بر آمریکا، ویراژ می دهند....
1394/11/23
آقا شما یه قولی به ما بازدید کننده ها داده بودینا .....
فکر کنم دیگه هرچی باشه وقتش رسیده باشه
تیوولی رو میگم بابا ...
1394/11/23

خوردو بانک گرامی : میشه ازتون خواهش کنیم چند تا از مدل های جدید land rover لند رور مسله : Discovery , Autobiography و 2016 Range rover Evoque sport رو بررسی کنید و عکسهای کاملشون رو بزارین . تاحالا چند بر این درخواست رو کردیم اما اصلان خبری نمیشه :(
1394/11/23
عشقه تيووليا چرا كامنت نميزارين؟ كم پيدا شدين نگرانتون شدم
1394/11/23
آرزو می کنم شمام یه روز تیوولی بتونی بخری حسرتشو نخوری اینقدر تو دلتو حسودی کنی!!...جای آشغال چینی بتونی تیوولی سوارشی ;)
1394/11/23
ببخشید در حضور شمایی که شورلت و بنتلی سوار میشین صحبت میکنیم
1394/11/23
خودرو های شورولت تقریبا ارزان ترین خودرو ها با امکانات بسیار بالا هستند اونم لابود انقدر مالیات میگیرن از ما بدبخت ها که بشه قیمت یه میباخ.