موضوعات داغ

اسپرت‌های الکتریکی خاص ایتالیایی

عکس مطلب اول
استودیو ایتالین دیزاین از نمایش زنده یک خودروی کانسپت الکتریکی اختصاصی و یک نمونه تسلا ویرایش شده در نمایشگاه "تورین موتور شو" خبر داد که از 8 ژوئن تا 12 ژوئن 2016 فعالیت می‌کند. به همین دلیل دیروز تصاویر و اطلاعات فنی این دو محصول را ارائه کرده تا در نمایشگاه مذکور با خیالی راحت‌تر به نمایش خودروهایش بپردازد.
اول از همه اگر از خودروی اختصاصی این استودیو طراحی شروع کنیم، می‌توان یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی را مشاهده کرد که که برای اولین بار در طراحی ظاهری آن از خطوطی تیز و مولفه‌های طراحی خودروهای درون سوز استفاده شده است، چون بیشتر برای خودروهای الکتریکی چه معمولی‌ها و چه خودروهای اسپرت، از یک طراحی آیرودینامیکی بدون منفذهای ورودی هوا استفاده می‌کنند، ولی در این خودروی کانسپت شاهد یک طراحی جسورانه و کاملا اسپرت در قالب خودرویی الکتریکی هستیم. برای ساخت و توسعه این محصول هم بیشتر از فیبرکربن و مواد بازیافتی سبک وزن آلومینیومی استفاده کرده‌اند که باعث بدست آمدن وزنی 1200 کیلوگرمی شده‌اند.

ایتال دیزاین

برای بخش فنی هم گفته شده که این خودرو از یک موتور الکتریکی نامشخص استفاده خواهد کرد که قدرت تولیدی آن به 288 اسب بخار و گشتاور همراه آن نیز به 370 نیوتن متر می‌رسد. از باتری‌های این خودرو نیز صحبتی نشده، ولی اعلام کرده‌اند که بُرد حرکتی حدودا 340 کیلومتری تنها با یکبار شارژ خواهد داشت.
برای تسلا مدل S اصلاح شده نیز موئلفه‌های طراحی خودروهای اسپرت درون سوز در نظر گرفته شده و شاهد یک طراحی شلوغ به همراه ورودی‌های هوا بر روی این محصول هستیم که در حقیقت برای خودرویی الکتریکی چندان اهمیتی ندارد و بیشتر باعث کاهش ضریب آیرودینامیکی آن خواهد شد، ولی در عوض چهره‌ای خشن و خاص از تسلا مدل S خواهید داشت.
برای بخش فنی تسلا مدل S هم باتری‌های جدیدی در نظر گرفته شده که بدون افشای جزییات، می‌تواند خودرو را تا 502 کیلومتر همراهی کند و این در حالیست که آخرین و قدرتمندترین مدل معرفی شده از تسلا، یعنی فیس لیفت تسلا S90D می‌تواند تا حداکثر 488 کیلومتر بدون شارژ مجدد باتری‌ها حرکت کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد